nog steeds niet ongesteld, 9mnd bv gegeven 1 maand gestopt.

Hallo allemaal,


Zoals de titel al zegt......................................
Ik ben het nog steeds niet. Heb nu wel een rare buik en vorige maand had ik wel pukkels maar ik wordt het maar niet. Zijn er nog meer met dit "probleem"?
Vind het best vervelend, je weet nooit hoe of wat. Ben zeker weten niet zwanger, man geholpen en gebruiken nog steeds comdooms ivm nog geen zekerheid wat man betreft. Als ik nou zou weten dat ik ongesteld moet worden dan kan ik die rare buik ook verklaren of dat ik soms een beetje kwar ben, maar nu weet ik dat gewoon niet. Hoop dat iemand me wat meer kan vertellen. Gebruik dus op het moment helemaal niks en weet ook niet zo goed hoe ik ongesteld ben zonder pil/spiraal, heb eigenlijk altijd wel wat gebruikt alleen tijdens zwanger worden/zijn niet maar dat is anders. Nu is het de bedoeling nooit meer wat te hoeven gebruiken maar als ik last zou gaan krijgen van me menstruatie dan ga ik gewoon weer   de pil gebruiken, want daar zit ik niet op te wachten.

Hoop wat te horen

Groetjes Sylvia
 
Hoi Sylvia,
Ik heb het zelf niet zo meegemaakt, maar een vriendin van mij wel bij alledrie haar kinderen, ook pas na een maand of 10, 11 werd ze weer ongesteld. En je begrijpt het al: met drie kinders inmiddels was er verder ook echt niets aan de hand bij haar. PRobeer er maar gewoon lekker van te genieten dat je nog net ongesteld bent . En als je je echt zorgen gaat maken, gewoon even bij je huisarts langsgaan, daar istíe tenslotte voor.
 
Terug
Bovenaan