Nog steeds niet ongesteld, al 8 dagen overtijd!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Tamara en ben 22 jaar. Vorig jaar in Januarie zijn mijn vriend 24 jaar na al 4 jaar samen te zijn samen gaan wonen.
Vorige maand ben ik vanwege overgevoeligheid voor de pil gestopt met de pil.
We hebben wel gemeenschap gehad en ook rond de vruchtbare periode, maar mijn vriend ging ervoor de zaadlozing uit. De kans dat ik zwanger ben is dus niet zo groot, maar hij is wel aanwezig. Nu ben ik dus al 8 dagen overtijd en heb wel wat symptomen.
De hele week al een soorrt buikpijn, wat er de ene dag wel is en de andere dag niet.
Gisteren werd ik heel erg licht in mijn hoofd, door onverklaarbare rede. Vanochtend stond ik te shaken op mijn benen, ook misselijk, had het gevoel dat ik moest eten. Nu staat er eten voor me neus en heb ik geen trek. Ik heb vorige week vrijdag getest deze was Negatief. Huisarts gebeld, die vertelde dat ik volgende week(in de loop van deze week) nog maar eens moest testen.   De kans dat ik later in mijn cyclus een eisprong heb gehad was aanwezig, dus dan zou je het met testen nog niet zien.
Ik wordt er een beetje moedeloos van!! Als ik niet zwanger ben vind ik dat ook oke, maar dan wil ik toch wel graag ongesteld worden. Ik denk steeds ik zal wel niet zwanger zijn, maar diep van binnen blijf ik toch wel hopen, omdat ik nog niet ongesteld ben geworden.

Groetjes Tamara

Oooh bakkes wat irritant is dat he.
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik zit nu op dag 32 en er is nog niets te zien.
Heb nog niet getest.
Had het idee dat mijn eisprong ook heel laat was. Heb een ovu. test gedaan en pas op dag 25 positief.

Nou ja op zich niet bijzonder bij mij want mn vorige cyclus was ook 36 dagen.

Hey veel succes en hoop dat je snel positief mag testen!!

Groetjes mamaloe

Heb je wel een regelmatige cyclus? Je schrijft dat je net gestopt bent met de pil, weet je dan wel hoelang jouw cyclus normaal gesproken is?  Misschien heb je wel een langere cyclus dan gemiddeld en ben je dus eigenlijk nog  niet overtijd.
Mijn cyclus schommelt tussen de 32 en 38 dagen, misschien is dat bij jou ook wel het geval.

groetjes,
Ikke

Ik weet inderdaad ook niet precies mijn cyclus, maar ben er gewoon van uit gegaan dat ik een cyclus van 28 dagen heb, net als bij het pil gebruik. Ik ben 2 jaar geleden ook gestopt met de pil, na het 6 jaar geslikt te hebben. Ik heb toen een half jaar lang geen pil geslikt. Ik werd toen elke keer weer netjes ongi op de dag dat ik dat bij het pilgebruik ook werd. Dit keer heb ik dus eigenlijk de pil, maar 1.5 jaar geslikt.

Ik ben gisteren ongesteld geworden!!
Ik ben er moet ik zeggen eigenlijk ook wel beetje blij om.
De kans dat ik zwanger zou zijn geweest was erg klein, was af en toe daarom bang dat er iets lichamelijks aan de hand was!!
Ik ga nu even afstand nemen van het forum.
We willen het even 2 maanden laten rusten!
Kan mijn lichaam tot rust komen en kan mijn mannetje alvast aan het idee wennen.
Dus over een maand of 2 a 3.
Veel succes iedereen.

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan