Nog steeds niet ongesteld!! ga straks testen...

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal, het is vandaag dag 34 en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..
Voor mezelf had ik gisteren mijn nod omdat ik gewoon geen idee heb wat voor cyclus normaal is voor mezelf. (eerste ronde 30 dagen en tweede ronde 33 dagen)

Maar omdat ik vandaag dus al ruim over de gemiddelde nod heen ben ga ik een test kopen. Straks even naar het kruidvat dus.
Ik weet niet of ik ook al durf te testen, maar dan heb ik hem in elk geval vast.
Misschien dat we wachten tot morgenochtend.. ben steeds bang dat de rode duiveltjes vertraging op gelopen hebben en elk moment kunnen verschijnen.

Eerder deze week schreef ik al dat ik maandag en dinsdag wat hoofdpijn had en dacht dat dat de voorloper van de duiveltjes was.. maar nu zijn we al weer 4  of 5  dagen verder en er is nog niets te zien dus dat zal wel onzin zijn dan..

Ik vind het zooo spannend.. terwijl manlief er supernoncharlant over doet!! Ach wacht nog maar een tijdje zegt ie.. volgende week kan ook nog wel.. Nou ik vind mezelf anders behoorlijk geduldig... de meeste hier testen soms al dagen voor hun nod. En ik heb mijn nod zelfs zo lang mogelijk gezet. Misschien was het deze maand wel weer 30 dagen.. wie weet..
Ik zeg tegen hem.. zou jij het niet willen weten of er iets wondelijks in je lichaam gebeurd?? Haalt hij zijn schouders op.. mannen! Te nuchter..

Nou zei ik om maar wat anders te bedenken.. als je midden in de maand een brief van je baas krijgt en je weet dat het misschien  je loonsverhoging is.. maak je die dan niet direct open? En toen begon hij te lachen.. nee hoor grapte hij, die laat ik nog een week liggen, maar ik geloofde er al niets meer van...haha.

Ik ga er in elk geval een halen!! Wanneer we testen dat zien we wel.

Liefs Julia

Hai Julia,

Wat spannend!!!
Ik heb maandag mijn NOD en de test ligt al klaar
Ik kan bijna niet wachten, maar doe dat toch maar wel. Ben bang voor negatief bericht.
Vraag me af of ik zondag de test al kan gaan doen.
Als het me lukt dan wacht ik, en dan probeer ik te wachten tot na maandag. Ik weet namelijk niet of mijn cyclus regelmatig is aangezien dit mijn eerste ronde is.
Ben zeer benieuwd wat er uit jou test komt, heb je verder nog verschijnselen?
Mannen zijn inderdaad nuchterder dan wij, ik ervaar dat ook wel.
Het gebeurd tenslotte wel allemaal in ons lichaam.

Heel veel succes en ben heel benieuwd.

Succes

lfs Niek

Hoi Julia

heel veel succes met testen, spannend allemaal he, al die onzekerheden over jezelf. Ik denk elke keer nu voel ik dit en nu voel ik dat, maar ik probeer het wel los te laten, maar toch moeilijk. Ik heb maandag mijn nod. Ik denk dat ik morgenochtend ga testen, want kan denk ik niet wachten tot maandag, ongeduldig he!

Heel veel succes,

voel je je ook zwanger??

Miepie

hoi julia ,

heel veel succes met testen en laat het ons weten !!
ik ben nieuw hier en ook  drie dagen overtijd dus ok wacht ook af spannend he ,
nou succes
liefs pris21

spannend zeg
ik heb dinsdag mijn nod, dus ik zal nog even moeten wachten
ik hoop dat het raak is
veel succes

liefs ikjes

Hoi Julia,
En heb je al getest???Spannend zeg. Zal voor je duimen. En wat betreft die mannen, tja helemaal herkenbaar. Die zijn toch vaak zo nuchter. Maar ja ook wel schatjes he!
Succes en we horen het he!

liefs Ilona

Lieve allemaal..

Nou ik heb maar clearblue testen gekocht.. leek me wel zo duidelijk..
Er zitten er 3 in het doosje..

Vanmiddag getest.. en..

Niet Zwanger, dat stond er op het schermpje..
Jammer jammer, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden.
Volgens de bijsluiter mag ik nu pas over drie dagen weer testen.

Dus of ik heb nog niet voldoende hormoon of ik wordt gewoon heel snel ongi.
We zullen het afwachten..

Duimen jullie mee!!!??? Liefs Julia

Terug
Bovenaan