nog steeds niet ongesteld kan je tussen door wel zwanger worden

hoi hoi

is het waar ook al ben je nog niet ongesteld geworden dat je tussen door wel zwanger kan raken.
of moet je dan wachten op je menstruatie.

groetjes liesje

Hoi Liesje,

Wordt je helemaal niet ongesteld dan? Ik was een periode nauwelijks ongesteld en toen bleek dat ik PCO had (= een syndroom waarbij je geen eisprong krijgt). Met hormonen is dit opgewekt en toen was ik al snel zwanger. In ieder geval heb je tussen de 11 en de 16 dagen voor je menstruatie een eisprong dus geen menstruatie is ook geen eisprong (en bij een cyclus van langer dan 45 dagen hoef je dus helemaal geen eisprong te hebben gehad ookal word je ongesteld).

Sterkte

hoi f

nee ik ben sinds okt niet ongesteld geweest
alleen begin jan bruin bloed verloren maar nooit helder en sinds dien heb ik nog geen ongesteldheid gehad
ik heb wel last van me borsten soms misselijk en me buik is wel wat dikker geworden maar goed.
heb de latste 2 dagen last van kramp dus misschien komt me menstruatie toch nog ik wacht nog ff af groetjes liesje

Hoi Liesje,

Ik zou ECHT contact opnemen met je huisarts want de kans is ERG klein dat je een eisprong krijgt als je al sinds oktober niet meer ongesteld bent geweest. Ik kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten maar als ik jou was zou ik niet te lang wachten met een bezoek aan de dokter. Zelf kreeg ik dus Clomid voorgeschreven (ik was al 7 maanden niet meer ongesteld geweest) en toen was ik binnen 2 maanden zwanger. Zonder hormonen had ik nooit zwanger kunnen worden!

Succes!

Groetjes F.

hoi hoi

nou  in okt ben ik nog wel ongesteld geworden hoor na het stoppen met de pil.
en heb gelezen dat ik wel zwanger kan raken hoor.
maar ik was wle van plan te gaan hoor naar de huisarts.
maar goed heel erg bedankt voor je reactie

groetjes liesje

hoi hoi

ik werd ook pas na 7 maanden voor de eerste keer ongesteld na stoppen met de pil!!!maar daarna ben ik ook nooit meer ongesteld geweest want ik was gelijk zwanger....na 6 maanden was ik ook bij de dockter geweest en toen werd ik inderdaad ook gelijk doorgestuurd naar de gynacoloog...die constanteerde dat er verder alles goed uitzag en waarrempel 5 dagen later werd ik ongesteld....bij mij was het misschien spanning ,en het fijt dat ik niet ongesteld werd frustreerde mij....
toch zou het ook zomaar kunnen dat je zwanger bent...
als jij net toevallig je eisprong hebt gehad en op het goede moment hebt geklust kun je echt wel zwanger zijn.....ben benieuwd

in ieder geval veel succes ermee!!!

Terug
Bovenaan