Nog steeds niet ongesteld..:s

hey meiden..
ik ben nu een week overtijd en heb vorige week vrijdags een test gedaan welke negatief was.
vrijdag ga ik weer testen want dan mag het pas weer van mijn vriend.

ik voel van alles en niets in mijn onderbuik.. snap er niks van.. dan denk ik van ja mijn ongi komt er aan en de andere keer denk ik van .. he dit lijken een beetje de kneepjes van wat ik had met mijn vorige zwangerschap..

snap er allemaal niks meer van.
als ik vrijdag weer negatief test bel ik de huisarts op..
wil dan toch wel eens weten wat er aan de hand is..

sorry voor mijn gedram... maar ben er zo druk mee bezig dat ik slecht slaap.. en dat terweil ik deze week zoveel moet werken.. grr.. niet echt bevordelijk..

liefs...

Hey meid,
Heel begrijpelijk dat je onzeker bent, zou het ook zijn!! Het kan zijn dat je hormoon vrijdag nog te laag was en dat je vrijdag positief test!! Heb je kwaaltjes dan?

Succes met wachten meid!!
Liefs ciomama

Het kan ook zijn dat jeje nu echt te druk maakt en daarom onbewust je menstruatie tegen houd door de stress .
Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon positief test vrijdag vind het toch al knap dat je naar je vriend luisterd !!
Ik zou gewoon nog een test doen stiekem als ie negatief is zeg je niets is ie positief dan is hij echt niet boos dat je eerder die test hebt gedaan !

Sorry ik ben gewoon ongeduldig ik zou echt niet langer kunnen wachten !

Veel succes en hoop vrijdag een leuk berichtje van je te lezen !

xx

Haha Bloemmie, dacht dat ik de eneige was, haha! Zo doe ik het ook meestal, als ik niet kan wachten ode ik een test en als ie negatief is zeg ik niks! Haha!
@ Angell82; veel succes met wachten en hopelijk vrijdag goed bericht! Een week is wel erg lang dan!!!!!!! Jeetje!
Ik heb zaterdag of zondag mijn NOD, dus wacht maandag even af! Ben er deze maand erg mee bezig. Wil niet teveel hopen dat het nu raak is! Maar heb gewoon een goed gevoel er over, maar goed maandag weet ik het pas zeker of eerder
:-( !!!!!!!!!!!!

hey meiden.. thks..

@ bloemmie ik luister ook naar hem omdat ik bang ben dat het negatief is... en ik dan dus totaal niet weet waarom mijn ongesteldheid weg blijft.. dus vandaar dat ik het nog wel ff kan afwachten.. en ik kan niks stiekem doen.. ik kan ook nooit liegen.. ik zeg alles wat er in me hoofd opkomt.. ook niet altijd goed haha..

@ ciomama.. ik heb niet echt kwaaltjes alleen wat ik omschreef in mijn verhaal.. het is alsof ik een balon in me heb zitten en van die vage steken.. iedere keer denk ik iets te voelen zoals de eerste zwangerschap van mij en de volgende keer denk ik weer.. daar komt straks ongesteldheid aan.. dus kan er zelf ook geen hoogte van krijgen..
verder heb ik geen kwaaltjes.. ja ben moe maar dat ben ik heel vaak en heb al heel veel uren gemaakt afgelopen 3 dagen..

@ mama van yara.. ik hoop ook op goed bericht vrijdag ga samen testen met een vriendin van mij.. misschien zijn we wel samen zwanger.. want ik weet al wel dat zij zwanger is door hoe al haar kwaaltjes zijn en 2 weken overtijd te zijn hihi..

liefs..

Ik hoop meid dat je vrijdag een goede test in handen hebt! Misschien helpt het wel om samen te testen (tja, een beetje bijgeloof kan nooit kwaad).

Ik wens je heel veel succes met wachten!

liefs

Hey angel,

Soms doet ons lichaam niet precies wat we willen. Het kan soms net even iets langer over een cyclus doen dan we denken omdat we geen robots zijn. Ik ben wel eens 2 weken over tijd geweest... grr... even afwachten dus... het kan heel goed zijn dat je even iets verlaat bent!

Hopelijk heb je vrijdag een positieve test natuurlijk!

hopelijk heb je een meer mee werkende huisarts als ik.
ik ben nu ruim een maand overtijd cyclus van 60 dagen!!en moet het van me af zetten en als ik zwanger ben ben ik dat over 2 maanden ook nog?!?!?!

Terug
Bovenaan