Nog steeds niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongesteld, en ben uit gegaan van mijn vorige cyclustijd van 31 dagen. Daarvoor was het langer.
Ik heb nog steeds gevoelige borsten snel moe en kwaad. En wat afscheiding en af en toe krampen in mijn buik en denk dan oh nee he toch niet ongesteld.
Ik ga morgen een test doen ik ben zo benieuwd. Ik hoop het en dan kunnen we het andere moeilijke traject in.
Nou meiden duimen jullie een beetje voor me, doe ik het ook voor jullie.

Groetjes miran

hai miran

Nou ik zal heel hard duimen voor jullie.

Succes.

Groetjes wen

Hoi miran,

Hopelijk test je morgen positief !!!!
Maar waarom, als 'ie positief is, gaan jullie dan het andere moeilijke traject in ???
Sorry, ik ben een tijdje niet geweest hier op het forum, dus ik weet niet waarom.
Succes met testen !!!!

Groetjes Biaggi

Hai Fonkie?
Zou ik mogen weten hoelang je al overtijd bent? Ik ben zelf namelijk al heel lang overtijd maar de zwangerschaptstest wijst negatief uit. Ben hij de ha geweest en ik moet wachten tot en met april. Vanaf 28 oktober niet meer ongi geweest terwijl mijn langste cyclus daarvoor 43 dagen was. Ben in mei gestopt met de pil. Ik zit nu dus op   79 dagen. Ik heb hoop dat ik 21 jan. toch weer ongi mag worden. Dus dat ik gewoon 1 keer heb overgeslagen. Ik ben benieuwd hou je mij op de hoogte vande uitslag? Ik duim voor je.

liefs Wies

Terug
Bovenaan