Nog steeds niet ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben morgen een week overtijd..mocht ik een normale cyclus hebben! Maar ja, mijn langste cyclus was 11 dagen overtijd, dus we wachten nog geduldig af, nou ja geduldig! Ik word er wel een beetje chagie van..het ene moment ben ik er van overtuigd dat het zo is het andere moment weer niet. Ik heb wel allerlei symptomen die ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook heb gehad en een man die er op de één of andere manier van overtuigd is dat het zo is! Vandaag heb ik gelukkig ook een dag dat ik ervan overtuigd ben, is beter dan die "onzekere-ik-kan-wel-janken-dagen"!
Morgen is weer een 'overtijd-dag' (zo noem ik ze maar) dan zou ik een cyclus van 35 dagen hebben, dat komt regelmatig voor en a.s donderdag is dan ook weer een 'overtijd-dag' en dat is ook de laatste, dat is de langste cyclus die ik heb gehad..Dus dan gaan we volgende week zondag testen. Helaas gaat mijn man maandag naar Amerika en komt zaterdagavond weer thuis..Anders had ik écht wél vrijdag getest, maar mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld!

Voor zij die allemaal al zwanger zijn, van harte!, Voor zij die inspanning op de ongesteldheid of de positieve test zitten te wachten 'toi-toi-toi' en voor zij die aan de 'klus' zijn geniet er van ;-)

Groetjes Kirsten

Hey Kirsten

Ja vervelend he dat wachten helemaal bij een onregelmatige cylcus!
Ikzelf heb ook het idee dat mn cyclus onregelmatig is.... mijn eerste cyclus na de pil duurde 35 dagen en dan zou ik volgende week geloof ik mn ei hebben maar nu heb ik het gevoel dat ik hem deze week heb gevoeld (heb t nog nooit eerder gevoeld dus ben er niet zeker van dat het mn ei was), hebben wel ff om de dag geklust maar gaan dus nog even door voor het geval mn ei nog niet was...
Maar dan is mijn NOD dus of rond 2 juni, of rond 9 juni.... ik wacht dus ook zeker tot 10 juni met testen als het uitblijft, maar vanaf 2 juni zal ik al wel mega zenuwachtig zijn denk ik....

Succes en ik hoop dat de RD niet komen!
Suus

Hoi Kirsten,
Wat vervelend zo’n onregelmatige cyclus. Ik ben zelf normaal heel regelmatig, maar deze keer 2 dagen overtijd en dat vond ik al een drama. Ook net jammer dat je 2 dagen langer moet wachten, maar het lijkt me inderdaad wel zo leuk als hij er ook bij is als je gaat testen. Nou, ik wens je nog heel veel sterkte met het wachten de komende week en hopelijk wordt het zondag een positieve test.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan