Nog steeds niet ongesteld

<p>Hallo allemaal, </p><p>mijn zoontje is bijna drie maanden oud. Ik ben sinds de bevalling nog niet ongesteld geworden. Hoe lang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden? <br /><br /></p><p>Ik heb de eerste 7 weken borstvoeding gegeven daarna gelijk helemaal over op flesvoeding.</p>

Bij mij duurde het 14 weken en ik heb net als jij 7 weken volledig borstvoeding gegeven, daarna gaan afbouwen en met 10 weken volledig over op kunstvoeding. Ik denk dat je nog geen reden hebt om je zorgen te maken. Zoals je hierboven kunt zien kan het zelfs zonder borstvoeding een aardige tijd duren. Jouw lichaam heeft na de borstvoeding misschien meer tijd nodig om zijn eigen balans weer te vinden dan dat van iemand anders.

Bij mij duurde het 12 weken en had 4 weken borstvoeding gegeven. Gekke vraag misschien maar hebben jullie ook last van tampons sinds de bevalling? Bij mij zakt het steeds uit en gaat scheef zitten. Echt onwijs vervelend...

Hier ook pas na een maand of 3 volgens mij. Heb sowieso lang last gehad van het vloeien. Menstruaties waren nu ook echt veel heviger dan voorheen. Ik heb trouwens geen borstvoeding gegeven. 
Het is zo verschillend wanneer je je menstruatie weer krijgt. Bij sommige komt het ook gewoon ook al geven ze borstvoeding. Het enige wat je kan doen is wachten... 
@gebruiker hier zakken de tampons niet echt uit, maar het is wel anders dan voorheen. Ze zitten wel minder prettig ofzo en krijg ze ook niet altijd even goed in. En heb soms het idee dat het alsnog langs de tampon loopt?

Ik heb ook 7 weken borstvoeding gegeven en was met 9 helemaal gestopt. Werd na 5 maanden ongesteld, dus het kan best even duren. Ben ook super onregelmatig ongesteld, zat dit keer 52 dagen tussen? 

Terug
Bovenaan