Nog steeds niet ongesteld?!

A

Anoniem

Guest
Hoi Ik ben nog steeds niet ongesteld?! Ik zit nu op dag 36! normaal heb ik een cyclus van 31 tot 33 dagen.
Ik heb nu 2 testen gedaan van kruidvat.(dinsdag en woensdag) maar die zijn beide negatief. Nu zie ik het somber in dat ik zwanger ben.
wie van jullie heeft dit ook wel eens gehad? Ik hoop echt op een reactie....

groetjes Inge

Hoi Inge.

Wat spannend dat je nog niet ongesteld bent geworden!!!!
Die testen, op welk tijdstip heb je die gedaan? Heb je veel vocht gedronken en niet veel geplast zodat je urine geconcentreerd genoeg was? Als ik een zwangerschapstest deed, dronk ik de dag ervoor niet overdreven veel, wel normaal, maar vanaf een uurtje of 5 misschien nog 1 bakkie thee. Als ik ging slapen en wakker werd om te plassen probeerde ik het op te houden tenzij het nog vroeg in de nacht was (bijvoorbeel 1  of 2 uur). En de volgende ochtend met m ´n gekweekte geconcentreerde urine een test gedaan!

Groetjes en heeeeeeeeel veel succes van Sientje.

P.S. wel even laten weten he als je weer getest heb!

He Daar,

Ik heb hetzelfde... heb altijd een cyclus van 25/26 dagen en zit nu op
dag 29 en ben nog steeds niet ongesteld, en heb ook niet het idee dat
het eraan zit te komen. Heb al 2 keer getest, maar beide negatief.

Gewoon nog even afwachten dus...

Ik heb beide keren overdag getest, en je moet eigenlijk s'ochtends testen,
heeft te maken met concentratie HCG in je urine.

Laten we elkaar op de hoogte houden oké!

Kus

beide testen heb ik `s middags gedaan. Ik voel ook helemaal niks van krampen en dat soort dingen.
Afwachten....er zit niks anders op!

Hoi Inge,

Het maakt niet uit dat je de testen 's-middags hebt gedaan. Het staat ook in de bijsluiter dat je op elk moment van de dag kunt testen. Ik heb de kruidvattest zelf gedaan 's-avonds om 18.00 uur en deze was meteen positief.

Ik hoop dat jij ook nog een positieve test krijgt. Het is echt niet leuk als je niet weet waar je aan toe bent.

Heel veel succes!

groetjes Sanneke

Terug
Bovenaan