nog steeds niet ongesteld

hallo allemaal,

ik ben op 8 maart gecurriteerd en nu ben ik nog steeds neit ongesteld geworden. ik ben afgelopen donderdag voor nacontrole bij de gyneacoloog geweest en die heeft even een inwendigeecho gedaan ivm uitblijvende ongi maar er was niks te zien ik dacht zelf misschien zwanger te zijn maar nee er zat niks. waarschijnlijk heeft mijn lichjaam even de tijd nodig om weer een cyclus te krijgen, erg vervelend dat wachten want dan kunnen we tenminste verder. ik hoop dan ook dat het gauw kotm. heeft iemnad dit ook meegemaakt en zo ja wanneer kwam uiteindelijk de ongi. ik heb wel steeds krampen in debuik en denk dan telkens van nu komt het maar niks hoor.

groetjes van yvonne

Hallo Yvonne,

Ik heb niet precies hetzelfde meegemaakt als jij, maar wel iets soortgelijks. In januari heb ik een miskraam gehad en toen ben ik keurig na 4 weken weer ongesteld geworden. Daarna na 2 weken, toen na 6 weken en daarna weer na 4 weken. Nu hoop ik dat ik deze maand gewoon op tijd ongesteld wordt, want dat zou betekenen dat er eindelijk weer eens een beetje regelmaat in zit.

Ik denk dat je lichaam gewoon nog een beetje in de war is van alles en dat het inderdaad tijd nodig heeft om weer "op orde" te komen. Ik hoop voor je dat het allemaal snel weer op gang komt en dan ook meteen regelmatig.

Veel sterkte en hartelijke groeten
Sandra

Hoi Yvonne,

Ik weet precies wat je voelt.
Ik heb 7 maart een 'goede' miskraam gehad.
5 Weken later dacht ik dat ik zwanger was omdat de test positief was. Na een inwendige echo bleek dat er toch niets in zat. 2 weken geleden heb ik nog een test gedaan en deze was negatief. Nu dus alles bij elkaar al weer 9 weken verder zonder menstruatie.
Ik ben het wachten ook beu. Ik wou dat ik wist waar we aan toe waren zodat we weer verder kunnen.
Veel sterkte en laat je het weten als het zover is?

Liefs kit

Hoi allemaal,

Wat ben ik blij om jullie berichtjes te lezen.
Ik heb zelf een mk gehad in de voorjaarsvakantie (met carnaval). Daarna na 30 dagen menstruatie; wel wat heviger dan normaal. En nu alweer op dag 39 van de cyclus en niks!! Geen menstruatiegevoel maar ook geen zwangergevoel. Wel alle menstruatieklachten gehad: chagrijnig, pukkels, etc maar geen bloedverlies. Ik vroeg me al af wat er aan de hand is.
Hopelijk worden we allemaal weer gauw normaal wat cyclus betreft dan kunnen we tenminste weer verder.

hoi allemaal,

vorige week last gehad van veel krampen toen op woensdag wat bloedverlies en toen hield het laweer op. gisteren weer wat bloed verloren en ook weer wat krampen. is dit nu mijn menstruatie? ik word hier erg onzeker van want eht duurt wel erg lang zo. ik wens iedereen veel sterkte die in deze zelfde situatie zit.

groetjes van yvonne

Hoi Yvonne,

Nou bij mij is het eindelijk doorgezet.
Vorige week goed ongi geweest.
Het duurt dus best een tijdje voor het allemaal goed is.
Maar hou vol. Het komt allemaal goed.
Knuf kit

Ben benieuwd of je inmiddels ongesteld bent geweest...

Op 26 april heb ik een spontane abortus gehad en ik ben sindsdien nog niet ongi. Blijkbaar kan dat wel tot 8 weken duren!!
Anders kan het zijn dat het niet helemaal schoon is en moet dat in het ziekenhuis worden gedaan...

Over 2 weken  gaat de gyn mijn bloed en baarmoeder onderzoeken op afwijkingen.
Stiekum hoop ik dat ik dan nogsteeds niet ongesteld ben en er weer een levend vruchtje zit...

quote: nestdrang reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2006 13:08:42'));

Ben benieuwd of je inmiddels ongesteld bent geweest...

Op 26 april heb ik een spontane abortus gehad en ik ben sindsdien nog niet ongi. Blijkbaar kan dat wel tot 8 weken duren!!
Anders kan het zijn dat het niet helemaal schoon is en moet dat in het ziekenhuis worden gedaan...

Over 2 weken  gaat de gyn mijn bloed en baarmoeder onderzoeken op afwijkingen.
Stiekum hoop ik dat ik dan nogsteeds niet ongesteld ben en er weer een levend vruchtje zit...

sorry yvonne, las net dat je inmiddels weer je ongi had...

wens je veel succes en veel sterkte!!!

Terug
Bovenaan