Nog steeds niet ongesteld!

Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven en in die tijd ben ik ook niet ongesteld geweest. Een maand nadat ik was gestopt werd ik het voor de eerste keer. Dus het is normaal dat je nog niet niet ongesteld bent geweest. Borstvoeding remt immers de werking van bepaalde hormonen.
Groetjes
 
Ik kan er zelf niet over meepraten, maar een collega van mij geeft ook borstvoeding en is ook nog niet ongesteld. Haar kleine is nu bijna 6 maanden. Zal dus waarschijnlijk meer voorkomen bij moeders die borstvoeding geven.

Groetjes!
 
Ja ik heb 4 maanden geleden ook een dochter gekregen en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik moest jammer genoeg met 2 maanden mijn bv stop zetten i.v.m een abces in mijn borst. Maar nog niet ongesteld. Is dit ook normaal?

Gabi
 
ik heb onze dochter 6 maanden de borst gegeven en werd pas ongesteld toen ik daarmee stopte. Nu ben ik gewoon weer elke 4 weken ongesteld. Dus het klinkt mij als heel normaal
 
dit is heel normaal bij allebei mijn bevallingen en borstvoeding bleef de ongesteldheid uit. dus heerlijk van genieten dat je nog een tijdje niet ongesteld wordt.
mariette
 
Ja, heerlijk toch? ;-) Ik vind het een van de grote voordelen van borstvoeding! Bij mijn eerste ben ik na 5 maanden ongesteld geworden, bij mijn tweede na 9 maanden. Het kan per vrouw erg verschillen.

Groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan