Nog steeds niet ongesteld???

A

Anoniem

Guest
Helaas ben ik na het stoppen van de pil nog steeds niet ongesteld en helaas ook niet zwanger, heb meerdere testen gedaan. Ik word hier heel onzeker door en vraagt me af of mijn lichaam nog werkt. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb namelijk erg last van hormonen (rugpijn, buikpijn,moe,wisselende stemmingen, afwezigheid, last van jeugdpuistjes en denk steeds dat ik al ongesteld ben) Wellicht hebben jullie dit ook meegemaakt of hebben jullie tips???

Liefs Victory

ik had dit heel erg tijdens het ontpillen de eerste paar maanden. ik werd wel ongi, maar had constant kwaaltjes....
succes met het afwachten!!

Gr. Petra

ik heb al eerder op een berichtje van je gerageerd,het is het ontpillen waar je last van hebt.als je het echt niet vertrouwd misschien kan je huisarts je geruststellen!
als je in totaal een half jaar niet ongesteld bent dan kan je naar de gyn,dat zei mijn huissarts toen ik bij hem was, na 9 weken niet ongesteld te zijn.(13 weken na me laatste pil werd ik eindelijk ongi)
probeer het een beetje los te laten,weet dat het moeilijk is,heb het ook gehad maar het komt echt vanzelf!
succes!

groetjes zonnetje

volgens mij had ik ook de laatste keer gereageerd. Ik zit ook nog steeds te wachten. eind juni voor het laatst ongesteld geweest.
Ben afgelopen week bij de HA geweest en die zei dat als ik na 6 maanden nog niet ongesteld was dat ik dan terug moest komen.

Dus we wachten gerust nog maar weer af al duurt het wel erg lang...

Groetjes Ingrid

Bedankt voor jullie reacties, ik ben eindelijk ongesteld geworden. Dus nu verder klussen voor een wondertje!

@ Ingrid
Dit mag je huisarts niet van je vragen, ik heb bijna 15 jaar de pil geslikt en ben nu ook ongesteld geworden, anders had ik medicijnen gevraagd die kunnen je cyclus in werking zetten en dan wordt je eindelijk ongesteld. Soms kan je lichaam dat net zelf niet aan de 1e keer. Dus ik zou geen half jaar wachten en een second opinion doen, maar je moet het idd zelf weten.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan