Nog steeds niet ongesteld!

Mmmm leuk hoor dit forum...:'s
Maar goed het onderwerp zegt het al, ik ben nog steeds niet ongesteld, ik geef nog bv, dus dat kan ook een reden zijn, maar er zit 's nachts zeker 10 uur tussen en overdag ook bijna 4,5 uur...
Vorige week toch maar ff zwangerschapstest gedaan... Haha je weet maar nooit, maar ben niet zwanger.
Zijn er nog meer die niet ongesteld zijn?

Liefs Liesbeth
Fleur 21 weken!!

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, al zegt mijn gevoel dat dat niet lang meer duurt.... merk het aan meerdere lichamelijke signalen :-(
Ik geef ook nog volledige borstvoeding, al voed ik al sinds dat Job 7 weken is niet meer 's nachts.
Zwanger? Nee dat ben ik ook niet.

heerlijk bij jmn oudste was ik pas na ee jaar ongesteld ook volledige bv maar die dronk veel vaker... bij amy zat er al snel langer tussen snachts 5 a 6 uur en tja met 10 weken voor het eerst weer ongesteld... nu de mirena en vloeien stopt langzaam eindelijk na 3 weken....

wees maar blij hahaha ondanks mijn volledige bv ongesteld.... ben jaloerssss

liefs danielle Amy 19 weken

oh hier ook iemand die jaloers is, ik heb wel van een vriendin van mij gehoord daar eeft het bijna 1.5 jaar geduurt, ook met BV.
Zij kreeg van dokter te horen, je hoort tot speciale groep.

heeey, ik was pas 2 weken geleden voor het eerst ongesteld! En ik heb een aantal weken alleen 's morgens en 's avonds bv gedaan! Daar zat dus 12 uur tussen! 't komt vanzelf hoor! Mijn vk was een jaar niet ongesteld met 2x bv per dag!

x

Terug
Bovenaan