nog steeds niet ongi na miskraam in augustus

Ppppffffff wordt er een beetje moedeloos van dus ff van mij afschrijven. 22 Augustus een miskraam gehad en tot op heden nog geen menstruatie en ook niet zwanger. Ik heb bij de nacotrole primolut gekregen en daar heb ik een soort van bloedingkje gehad maar veel was het niet. Sinds de primolut ben ik ook steeds wat misselijk, maar na een aantel testen verder ben ik nog niet zwanger. De gyn. had gezegt dat als ik na 3 maanden nog niet zwanger zou zijn ( wat dat was bij de vorige 2 zwangerschappen geen probleem in 1x) ik een afspraak moet maken met hem. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad, maar we zijn nu bijna 11 weken verder en zelfs dat is erg lang voor mij meestal ergens tussen de 4 en 6 weken.
Nu moet mijn zoontje as. donderdag geopereert worden en daar zit dan ongeveer een week opname aan en ik blijf daar dan slapen, ben ik daarna nog niet ongesteld of zwanger.... dan bel ik al waant ik heb er geen goed gevoel bij en ik heb nu wel geleerd dat ik mijn gevoel moet volgen.
Een heel verhaal, maar ik ben het wel even kwijt en dat is fijn. Hopelijk kan ik snel meer vertellen.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan