Nog steeds niet ongi, wanneer HA raadplegen? (Marjolein en Schorpioen27)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Inmiddels vijf dagen overtijd, gister weer een test gedaan (voor de derde keer) maar negatief.

Geen ongi verschijnselen en ook geen andere rare dingen. Wordt er nu wel een beetje flauw van. (van al die onzekerheid)

Kan iemand mij vertellen wanneer je het beste een HA kan bellen? Zal ik dat morgen doen of moet ik nog even afwachten?

Marjolein en Schorpioen ook heel veel succes! (drie keer is scheepsrecht toch, wij zijn met zijn drieen dus misschien hebben we geluk en duurt het alleen wat langer! ha ha.)
Laten we het hopen!

Ik blijf voor jullie   en hou me op de hoogte!

Liefs Cindy

Hoi cindy

O wat is wachten toch vervelend Ik weet precies hoe je je voelt.
Hou moed meid het kan nog steeds blijf natuurlijk voor je  .
wie weet is het raak.

Als jij naar de HA wil moet je dat doen. deze kan je vaak wel verder helpen dat  hoor ik ook vaak op dit forum.

Ik ben vandaag een week overtijd. Ik zelf wacht nog maar 1 of 2 weken.
Heb niet zo'n prettige HA.

Ik hoop dat we binnen kort positief nieuws hebben.
groetjes  schorpioen27

Hoi,

Balen is dat he dat wachten.
Weet er alles van....vorige ronde duurde het 8 weken voordat ik ongesteld werd....zo'n 3 week later dan anders en in die tijd 2x negatief getest.

Zelf had ik zoiets: ik bel met de ha als ik een hele ronde (in mijn geval 5 weken) later nog niet ongi ben en toen kwam het dus alsnog een paar dagen later. Het zou kunnen dan je een keer geen eisprong hebt gehad.

Groetjes,
Marije

Hallo meiden,

Ik zal het jullie nog "leuker" vertellen........ ik ben 7 februari voor het laatst ongi geworden en nu na 13 weken nog niet weer !!!! (3 maanden dus)

Ik geloof dat ik de huisarts heb gebeld toen ik 7 weken overtijd was. Hij raadde me aan om als ik 2 cyclussen verder nog geen menstruatie had even te komen. Ze willen altijd even aankijken. Alleen hij vond het bij mij wel vreemd omdat ik nooit een onregelmatige menstruatie heb gehad tijdens het proberen zwanger te raken van de kids (ik heb al 2 kinderen).

Wanneer ik begin juni nog geen menstruatie bespeur, dan ga ik er dus heen ..... (zijn dan een half jaar bezig met proberen zwanger te worden en heb dan nog maar 1 menstruatie gehad in die tijd).

Als ik jullie was, zou ik dus even "rustig" afwachten, want zoals Marije al zei, bij haar kwam het ook 3 weken later dan "normaal" . Maar ik zou wel doorklussen, want wie weet heb je wel een maandje een andere eisprong en dan benut je wel je kans :)

Succes en groetjes Ellen

Terug
Bovenaan