Nog STEEDS niet ongi

Hoi Damens,

Ik ben 26 april 2004 gestopt met de pil en ben gewoon ongi geworden. Daarna nooit meer geworden, het is nu JULI en ik ben al 3 maanden niet ongi. Ik heb de eerst maand heel vaak een test gedaan en steeds negatief. Ik word moe van het wachten. Ik heb na een maand alles van me afgezet en niet meer over zwanger worden gedacht, want ik moet toch eerst wachten tot ik ongi word, voordat we verder kunnen. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en wat nu ?

Liefs Ka.

hoi hoi,inderddad naar je ha gaan,die heeft de middelen om je ongi op te wekken,ja het kan even duren na het stoppen met de pil,kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt,maar houd de moed erin je wordt echt wel weer ongi gr manuela

Hoi Ka,

Je zit in vrijwel hetzelfde schuitje als ik. Ik ben 1 dag na jou gestopt met de pil en ben ook nog helemaal niet weer ongi geweest. Heb in mei 1x getest en dat was negatief. Ga de aankomende week weer testen, en als blijkt dat ik dan niet zwanger ben maak ik een afspraak bij de huisarts. Het schijnt dat je opwekkers kunt krijgen. Leuk om iemand te omtmoeten die precies hetzelfde heeft...succes ermee in elk geval.

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan