Nog steeds niet ongi!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zal me even voorstellen, ben Chantal moeder van een dochtertje genaamd Chalisa, alweer 2 jaar oud bijna. Ben sinds nov. 2004 gestopt met de pil, 14 dec 2004 was me laatste menstruatie en sindsdien niet meer ongesteld geweest!! Morgen alweer 4 week overtijd dus,ga v/d week testen of ik misschien blaasontesking heb, moet heel vaak nara de wc.Had eerst geen zwangerschapverschijnselen, maar nu er spelen nu toch dingen waarvan ik me afvroeg ben ik nou zwanger of niet? Als de urinetest negatoief is laat ik door de huisarts wel weer een test doen, heb er zelf nog maar 2 gedaan (vind ik knap van mezelf hoor haha)helaas allebei negatief.
Indien mogelijk wil ik me graag door laten verwijzen naar gynacoloog of pillen krijgen om de ongi op te wekken, want dit is niks. IK word gek van mezelf!! Ben zo radeloos. Laat me dan gewoon aub ongi worden, want ik word hier echt zo onzeker van!!
Wie kent dit gevoel? Wie heeft er andere tips misschien?
Groetjes Chantal

Als 14 dec 2004 je laatste menstruatie is, ben je nu toch nog niet overtijd?

ja daar zat ik ook al aan te denken.

en als het 14 nov. moet zijn hoef je nu ook niet eens over tijd te zijn want als je stopt met de pil duurt het altijd even voordat je cyclus weer normaal is dus je kunt het beste maar even afwachten.
En ik hoop voor je dat het meteen raak is maar hoop daar zelf niet te veel op want dan is de teleurstelling alleen maar groter.

groetjes louise

hoi chantal,mijn laatste menstruatie was 5 dec. en toen ik een dag over tijd was, gaf dat een negatieve uitslag. nu heb ik voor de derde keer getest, en ben ik zwanger!ja net pas hoor je kan het nog geen naam geven!ik zou nog even wachten een week en dan weer testen SUCCES! groetjes sasja

Terug
Bovenaan