Nog steeds niet ongi........

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben er ff een tijdje niet geweest (ff rust genomen)
30 april was mijn NOD en tot op heden nog geen spatje te bekennen,
wel kreeg ik vandaag lichte ongi krampen in mijn buik.
Ik ben altijd heel regelmatig ongi maar nu dus al 3 dagen overtijd.
Ik weet dat ik niet altijd gelijk moet denken dat ik zwanger ben maar het begint nu toch wel een beetje te kriebelen. Vandaag een test gedaan maar die was helaas negatief.
Misschien kan het nog komen ............

Ik moest ff mijn verhaal kwijt.

Liefs Sandra

Hoi Sanvs.
Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt ik had dat vorige maand ook,
3 dagen overtijd een test gedaan en.. negatief. dat valt even tegen.
maar blijven hopen en dan komt alles goed.succes ermee.

Ik moet donderdag weer ongesteld worden dus ik hoop natuurlijk dat ik deze keer ook eens geluk heb.

groetjes pally

He hallo,

Ik heb precies hetzelfde. Ik had vorige week vrijdag ongesteld moeten worden en ben altijd heel erg op tijd. Nu dus al 5 dagen overtijd. Heb eergister een test gedaan, maar daar kwam helaas niks uit, maar nog steeds niet ongesteld.
Wel heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden; buikpijn, pijn in de lies (rechts vooral), pijn in de onderrug enz. Maar tot nu toe dus helemaal niks.... Misschien toch???
Als ik as vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik weer een test doen, want kan eigenlijk niet wachten tot het zover is.....

Ik hoor van je hoe het afloopt ok?

Kus Kim

Hoi,

Nou mijn NOD was ook zondag maar nog steeds niets. Ik moet wel bekennen dat ik zondag ochtend een test heb gedaan maar dat die ook negatief was. Maar het was na koninginnedag en we waren tot diep in de nacht wezen stappen. Misschien heeft dat wel invloed gehad op de test. (volgens clear blue kan dat wel namelijk) Heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden. Heb me voor genomen om vrijdag weer een test te doen. Ben vanmorgen al 6 keer naar de wc geweest om te kijken of die rode duivels er al waren maar nog steeds niets. We wachten af..........

(gho, het lijkt wel een soap met ons, het wordt met de dag spannender hahaha)

Hahahahahaha, ja inderdaad het is net een soap!!!
Ik ben ook steeds aan t checken of ik al ongi ben geworden. Echt te raar gewoon, misschien zijn we er teveel mee bezig en zijn we daarom niet ongi geworden? UIk denk dat dat wel kan, dat je gedachten je echt voor de gek kunnen houden, we wachten rustig af!!!

Groet Kim

Hey   meiden,

De soap gaat verder..........
Nog steeds niet ongi ........ ga van het weekend een weekendje naar CP en dan zul je zien dat die duiveltjes dan om de hoek komen kijken. Ik ben het gevoel van ongi worden een beetje kwijt ........... maar het kan ook zo weer terugkomen.

We houden elkaar op de hoogte.

Liefs Sandra

Terug
Bovenaan