nog steeds niet over...

nou heb dus sinds vrijdag nog steeds bruin bloedverlies weet nu echt niet meer wat ik moet denken als het echt een mk is dan moet het toch wel doorzetten???
zit zo in de onzekerheid

ik zou als ik jou was toch even de verloskundinge bellen als het niet op houdt.
zowieso is de onzekerheid natuurlijk heel erg vervelend en misschien kunnen ze je geruststellen.

Lees mijn verhaal nog een keer door. Ik heb echt een aantal weken bruine afscheiding(oud bloed gehad.) Echt bij mij ging het ook over en ben nu 13 wk zwanger. Ook ik was heel erg onzeker dus ik begrijp je heel goed. Zolang je geen bruikkrampen en helder rood bloedverlies hebt dan zal ik me niet teveel zorgen maken, makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt. En idd gewoon de vk bellen wellicht krijg je een eerdere echo kreeg ik toen ook en alles was gewoon goed. Ik hoop dat ik je een beetje moed heb in kunnen praten.

Groetjes Tamjo( maart 2011 forum)

tja je leest overal dat als het bruin blijft het wel goed komt maar toch blijft het in je hoofd spoken en opeens ga je buikpijn krijgen maar toch ook weer niet. voel me zo een zeur als ik weer de vk ga bellen heb ze zaterdag ook al gebeld heb eigenlijk pas 28 sept afspraak maar wil het me ouders zondag vertellen is zo rot als het dan toch eigenlijk fout gaat he
Ga ze toch vanmiddag maar ff bellen denk ik

Ik zou gewoon bellen als ik jou was, mijn vk zei zelfs gewoon bellen als je ongerust bent daar zijn ze voor. En evt vragen voor een eerdere echo. Hoeveel weken ben je nu? Want ze zien nog niet veel hoor als je nog maar kort zwanger bent. Bij mij klopte t hartje net en was ik echt net 6 wk zwanger, je zag echt een garnaaltje, maar toch ik was blij dat ik wat had gezien. Laat maar ff weten wat de vk zei. Gewoon bellen!!!

Groetjes Tamjo

hoi nietsja,

ook al zal gewoon bellen (als je dat nog niet gedaan hebt).
beter 1x te veel dan 1x te weinig.
ook mijn vk zegt als je je zorgen maakt gewoon bellen. daar zijn we voor.
succes

nou heb dus gebeld en ik mag donderdag voor een echo en dan ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger de gyneacoloog zei ook dat zolang het bruin bloed is ik me echt geen zorgen moet maken maar ik mag dan toch komen om er zeker van te zijn!
GELUKKIG....

Oh dat is fijn. Kun je toch lekker snel aven op controle. Sterkte nog de komende dagen!! Ik weet wat het is. Ik heb het bij mijn eerste ook ruim 2 weken gehad.

Terug
Bovenaan