Laatst had ik een voortgangsgesprek met mijn manager en hoewel ik nu de magische 12 weken voorbij ben, heb ik haar nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben. Ik werk momenteel via een uitzendbureau en mijn manager wil proberen een 'echt' contract voor mij te regelen, mits ik dat ook zou willen natuurlijk. Ik heb gezegd dat ik er over na zal denken en dat we volgende week nog maar eens met elkaar moeten gaan kletsen...
Ik ben bang dat als ik vertel dat ik zwanger ben, ze me geen contract meer zal aanbieden. Sterker nog, ik ben bang dat ze naar iemand anders op zoek gaat zodat ik straks helemaal geen baan meer heb. Daarnaast vind ik het vervelend om te vertellen omdat 1 collega al jaren probeert zwanger te worden en een ander een paar weken geleden een miskraam heeft gehad...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen; iemand ideeen?
Ik ben bang dat als ik vertel dat ik zwanger ben, ze me geen contract meer zal aanbieden. Sterker nog, ik ben bang dat ze naar iemand anders op zoek gaat zodat ik straks helemaal geen baan meer heb. Daarnaast vind ik het vervelend om te vertellen omdat 1 collega al jaren probeert zwanger te worden en een ander een paar weken geleden een miskraam heeft gehad...
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen; iemand ideeen?