nog steeds niet...weer testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!!!!

Meiden hoe is het ermee???
Ik ben nog steeds aan het wachten hoor, wanneer ik nou eindelijk is ongi wordt.(nod 10 maart). Ik denk dat ik deze week, mits ik niet ongi ben nog 1x ga testen, maar mijn gevoel zegt eigenlijk gewoon dat ik niet zwanger ben.
Sandra, heb jij je test al gekocht of kun je het nog steeds uithouden tot woe?? Ik leef met je mee!
J en Ellen, ook nog steeds niet ongi????

Balen he die onzekerheid!!!
SUCCES!!!!

Liefs,
Famke

Hi Famke!

Ik ben ook nog steeds niet ongi. En ik begin inmiddels steeds meer vage klachten te krijgen, die kunnen duiden op een zwangerschap, maar misschien komt het wel doordat ik er nu weer teveel mee bezig ben en steeds meer ga hopen dat het toch raak is. Ik heb pijnlijke/opgezette borsten en een zure smaak in mijn mond. En nog steeds buikpijn, maar dat is wel al een stuk minder erg. Maar ja, ik heb wel vaker gevoelige borsten dus misschien betekent het helemaal niets. En mijn vriend zegt ook steeds dat ik toch echt vanuit moet gaan dat ik toch ongi ga worden. Hij vond het vorige keer ook wel moeilijk  toen ik testte en niet-zwanger was. Dus hij vindt ook dat ik moet wachten met testen.

Maar inmiddels ben ik al 'stiekem' op het novemberforum gaan kijken...
Ik word gek van die onzekerheid! Ik ga nog niet testen, ik ga morgen pas een test kopen en donderdagochtend testen! (als ik nog niet ongi ben)

Spannend!!
Jij ook veel succes!
XX Sandra

Hoi Famke en Sandra,

Nee ik ben ook nog steeds niet ongesteld .....  en nu 8 dagen overtijd !!!

Heb alleen niet het gevoel dat ik zwanger ben, zaterdag was test negatief. Heb nu wel weer nieuwe test in huis, maar wacht toch nog even ......
Denk dat m'n eisprong gewoon niet helemaal 2 weken na de laatste menstruatie is geweest ......

Spannend he meiden :)

Groetjes Ellen

Ha Famke, Sandra en Ellen,

Famke, lastig he die onzekerheid, al is het nu maar duidelijk dat het wel of niet is,maar ik vind dit zelf ook lastig! Succes, ben benieuwd wanneer jou nieuwsgierigheid wint om te testen... hihi.

Sandra, jij gaat donderdag testen als het nog steeds niet is doorgezet je ongi? Spannend! Ik heb geen test in huis nu, en denk er ook aan om morgen nog even een test te halen... Ik ben ook nog steeds niet ongi!

Ellen, Voor jou is het allemaal nog 2 dagen langer aan de gang allemaal! Pfff, Wens je veel succes en geluk. Ben erg benieuwd wanneer je nu gaat testen, laat je ons het snel weten??

Zoals je al eerder kon opmerken ben ik ook nog steeds niet ongi, voel net als Famke ook die onzekerheid. Wees gewoon eerlijk lichaam!! hihi. Ik heb zondag een test gedaan die negatief was. Verder heb ik gelukkig nu ook geen test in huis. Wel wil ik er morgen middag weer een gaan kopen. Misschien donderdag of vrijdag gaan testen als het nog steeds niet is doorgezet. Toch voel ik me totaal niet zwanger! Ik heb vorige week wel veel last gehad van vermoeidheid, Ik ging 20.00uur naar bed, 4 dagen lang! En That ´s it! Nu heb ik daar echt geen last meer van. En die vermoeidheid geef ik de schult aan mijn zware dagen op het werk...
Ik ben reuze benieuwd meiden! Naar jullie en naar mezelf ook natuurlijk.
Ik voel me gelukkig niet echt zenuwachtig ofzo. Ik heb het druk op mijn werk, en thuis met de studie. Dit heb ik lekker als afleiding... (of juist andersom... hihi)
Ik hoor weer graag van jullie. We houden elkaar op de hoogte. Duim duim duim...

Groetjes en liefs J
(Oeps, heel verhaal geworden...)

Hoi Famke! In welke ronde zit je en heb je een regelmatige cyclus? Mijn nod was 12 maart en ik ben ook nog steeds niet ongi maar heb vandaag en zaterdag een negatieve test gehad. Ik zit in ronde 6 en heb wel een regelmatige cyclus dus dit is wel vreemd.. maar ja, negatieve test is negatieve test zou je zeggen.Ik heb donderdag een afspraak met de huisarts hierover.
Als ik jou was zou ik er gewoon nog een test tegenaan gooien! Onzekerheid is killing...
Ik duim voor je!!

xxx Aurora

hai fam bedankt voor je berichtje maar ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden nou ja het is wel een rare ongesteldheid maar ik ga geen test meer halen want dat doe ik al vanaf november en ik denk nu gewoon dat ze ongeluk brengen ik wil het niet weten en wacht gewoon af net zo lang tot ik niet meer ongi word ik hoop dat het wel lukt want ik ben niet zo n vol houder en jij al een test gehaald?meid als je het niet meer houd dan gewoon doen anders word je straks niet ongi alleen al door de spanningen!!en dat moet je ook niet hebben ikvoor je en laat het ff weten als je de test gedaan heb he?p.s hoelang ben jij er mee bezig ik heb echt het idee dat het te lang duurt allemaal maar ja geduld is een schone zaak we gaan gewoon weer hobbyen gr voetbalgek

Dank jullie wel voor jullie reactie!

Bijzonder he hoe we allemaal met elkaar meeleven. Ik vind het super!
Ik ga denk ik vrijdag of in het weekend de test doen. We zijn nog maar net bezig hoor dus als het nu niet zo is dan gaan we gewoon vrolijk verder, maar.....toch wel jammer dan!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

Groetjes,
Famke

Terug
Bovenaan