nog steeds niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
hej meiden,
we zijn nu al voor de 3e poging bezig.. ik ben nu 1 dag over tijd en kon niet wachten te testen. maar helaas weer geen streepje
de vorige x had ik twee pillen van mijn strip gehad toen we stopte en ik was gelijk zwanger, ik snap dus niet waarom t nu zo lang duurt...
liefs britta

Tja... wat zal ik zeggen... Je bent misschien iets te ongeduldig! Vat het niet verkeerd op hoor, maar het is nou eenmaal zo dat het gemiddeld wel 6 maanden kan duren voor het raak is. Dat het bij de 1e in 1x goed ging is gewoon mazzel hebben. Maak je er nog maar niet te druk om nu. (En ik weet wat het is om te moeten wachten, want wij zijn uiteindelijk na ruim 4 jaar! zwanger geworden. Wel via ICSI)

Hoop niet dat je boos bent nu!  Veel plezier met klussen in ieder geval!

Lien.

Denk dat je de vorige keer gewoon heel veel geluk hebt gehad. Want in 1x aantellen is mazzel hebben hoor. Binnen een jaar is toch wel gebruikelijk.... ik snap je ongeduld hoor. Zeker nu er hier meer meiden zwanger raken.... dat heb ik zelf ook.
Maar goed... je kunt toch niet veel meer doen nu dan doorgaan met proberen en verder afwachten.

Wij hebben er 2,5 jaar over gedaan, dus ik begrijp je teleurstelling maar al te goed. Het kan best zijn dat het nu een jaar duurt terwijl het de eerste keer meteen raak was. Helaas is daar niets over te zeggen. Het gemiddelde ligt idd op 6 maanden.
Ik wilde je nog wel effe succes wensen en ik hoop dat je niet teveel teleurstellingen meer krijgt (het liefst volgende raak).

Groetjes,
Natasja

3 maanden is idd niks, het gemiddelde is minimaal 6 mnd
ik ben 4x meteen zwanger geraakt, gewoon erge mazzel gehad denk ik
zal het ook niet zo zijn dat je lichaam eigenlijk nog steeds aant ontzwangeren is??

ik hoop voor je dat het snel lukt,

idd is een half jaar tot een jaar gemiddeld en geloof me ik weet precies wat je voelt ik heb over de oudste 7jaar gedaan en die is via ivf geboren en nu moest ik noodgedwongen stoppen met de pil ivm ziekte en wat bleek ik was gelijk zwanger ....weleens waar met een andere man maar ik begrijp je ongeduldigheid helemaal maar maakk je niet te druk komt vast goed je weet tenminste dat je zwanger kan raken

veel klusplezier Liefs Corina

hmm...ik was pas zwanger na anderhalf jaar.
en na een jaar allerlei onderzoekjes bij mij en vriend en alles was goed bij ons.

toch nog spontaan zwanger geworden..

dus ik denk echt dat je nog even geduld moet hebben.
ik wou dat ik in drie maanden tijd zwanger was geweest!!!!

gr.Wilma

Probeer je in te stellen op 8 of 9 maanden. Dan is de teleurstelling ook minder. Ik was beide keren in de 2e keer zwanger. Bij de eerste dacht ik meteen zwanger te raken en vond ik 2 maanden 'lang' duren. Bij de 2e stelde ik me in op 9 maanden tot een jaar en was het dus vrij onverwacht.

Terug
Bovenaan