nog steeds niet zwanger

Misschien wel raar dat ik het hier plaats maar ben benieuwd of er nog meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
We hebben al een dochter van net 2 jaar. Nu zijn we al ruim een jaar bezig voor nog een kindje maar dit wil maar niet lukken. Ben van onze dochter zwanger geworden door clomid en pregnyl.1 maand nadat ik een hsg onderzoek heb gehad. Heb in totaal wel zo'n 10 rondes met clomid gehad.Nu heb ik er weer 6 rondes en een hsgonderzoek opzitten zonder resultaat. Ik word er soms moedeloos van.Besef maar al te goed hoe blij we met onze dochter moeten zijn en daar ben ik ook erg dankbaar voor.Heb nog 6 rondes de kans en anders gaan we voor iui.
Groetjes stierin

Kan me voorstellen dat als je iets heel graag wil en niet lukt je je daar rot over voelt. Ook al heb je al een kindje. Probeer positief te blijven en er niet te veel aan te denken (is heel moeilijk) Hoop dat je snel zwanger bent. Groetjes Jiska

Het is vervelend als je iets heel graag wil. Onze beide kindjes zijn voortgekomen uit ivf en daaraan vooraf ging een hele reeks iui. Het is en blijft Russisch roulette... Ik hoop voor je dat het snel aanslaat!

gr.Ing

hai Stierin,
wij zijn ook al een jaar bezig voor een zwangerschap. Heb ondertussen wel een miskraam gehad, maar na die tijd al weer een half jaar bezig.... en helaas dit weekend weer ongi geworden....
Succes ermee, hoop dat je snel zwanger bent!
gr. Saskia.

Bedankt voor jullie reacties. Die opmerking van Ing vind ik erg van toepassing,de russische roulette.Laat ik nou erg slecht zijn in dat soort spelletjes! Haha!
Saskia,een miskraam lijkt me ook erg heftig!
Ik vind het moeilijk om het van me af te zetten,maar probeer het wel.

Hai,

Ook ik probeer al een jaar zwanger te raken, wat niet lukt.
Ik ben ineens onregelmartig ongesteld, dus dan wil het ook niet.
Deze week ga ik naar de gyn, hopelijk kan hij/zij meer voor mij betekenen, want ik ben er helemaal klaar mee.

Groetjes linda

hai Linda,
jeetje jij dus ook al even bezig... tja als je dan ook nog onregelmatig je menstruatie hebt is het helemaal zo moeilijk rekeken.
Ben benieuwd hoe t bij de gyn was, hou je ons op de hoogte?

gr. saskia.

Hoi Stierin,

Na onze dochter van net 2 zijn wij gelijk doorgegaan voor de 2e (nu zo'n 1,5 jaar bezig). Tot op heden zonder positief resultaat. De standaardonderzoekjes bij de gyn. al gehad, maar geen rare dingen gevonden. We spelen dus ook nog mee bij de Russische roulette ;-)
Hoop dat we dit spelletje snel zullen winnen (ook voor alle andere dames die zwanger willen worden)!

Groetjes,
Trinity

Terug
Bovenaan