nog steeds niet

nu al 9 mnd geleden gestopt met de pil en tot op heden nog steeds niet zwanger. ik heb een zeer regelmatige cyclus (28 dagen)en vind het nu wel lang duren. ik twijfel of ik al naar de huisarts zal gaan, temperaturen zie ik niet zitten i.v.m onregelmatige werktijden.Wie herkent zich hierin ?

gr Katja
 
hoi katja, heb van de huisarts gehoord dat je er wel een jaar voor kunt uit trekken dus uit oogpunt van de huisartsen moet je nog 3 maanden wachten. Maar als je je er niet lekker bij voelt moet je gewoon gaan. Ik twijfel zelf ook of ik moet gaan, ik ben pas 5 maanden bezig maar ben al sinds 8 januari niet meer ongi geweest maar tests wijzen uit dat ik ook niet zwanger ben. sterkt ermee liefs nicole
 
Hallo Katja,

Ik zou ook naar de huisarts gaan. Je word hier alleen maar onzeker door. De huisarts kan dat waarschijnlijk een stuk minder maken. Gewoon doen!!

Liefs Vanessa
 
Hoi Katja,

Ik ben 7 maanden bezig, maar zit al wel in ronde 9. Ook bij ons nog steeds niet raak helaas. Ik zou als ik jou was toch gaan temperaturen. Ik werk ook onregelmatig en temperaturen is prima te doen hoor. Als ik nachtdienst heb (zoals nu) temperatuur ik 's middags nadat ik geslapen heb. Dan wijkt de temp wel iets af, maar hoe vaak komt dat nou voor? Hooguit een paar keer per maand.

Temperaturen geeft je wat meer zicht op je cyclus en op je vruchtbare dagen. Bovendien kun je met die temperatuurlijsten mooi naar de dokter mocht je over 3 maanden nog niet zwanger zijn. Het zal namelijk het eerste zijn waar een arts naar zal vragen en je bent dan al een stapje voor.

Groeten, Floor.
 
Terug
Bovenaan