nog steeds niet

hallo allemaal,ben lang niet meer op dit forem geweest.nu bezig met ronde elf en vorige week inwendig echo gehad(alles zag er goed uit) nu mijn vriend over twee weken nog een spermaonderzoek.ik wordt steeds onzekerder en ben bang dat het niet wil lukken.ik denk ook dat het aan mijn vriend ligt(rookt gigantisch veel)en is ook al 33, ik ben trouwens 28.wie herkent zich hierin? op mijn werk zijn er nu ook 5 zwanger wat ik soms erg moeilijk vind.
 
ik herken dit allemaal wel een beetje,
mijn vriend en ik zijn vorige week ook voor het eerst naar de gyn. geweest en toen had ik ook een inwendige echo gehad,alles zag er goed uit, zag dat mijn eitje was gesprongen, en gister heeft mijn vriend zijn sperma weggebracht.
en nou heeft hij juist zoiets van ik vind het eng en ben bang dat er iets is! en ik heb juist zoiets van joh er word naar gekeken nu, en afwachten maar!
je moet je niet te druk maken want dat is ook niet goed voor je, wij zijn trouwens aan maand 15 bezig.
dus, go with de flow dat is veel beter voor je.
weet dat het moeilijk is, maar het is nou eenmaal zo.

nou hoop dat het voor ons beide zo spoedig mogelijk loopt,
veel succes en kom op hé!

groetjes marriella
 
Hoi, ik herken het ook wel. mijn vriend is 37 ikzelf 29 en hij rookt ook veel.wij hebben verder nog geen onderzoek gehad,dat gebeurt deze maand.
er spoken zoveel dingen door je hoofd,heel vervelend! afwachten maar!
succes! gr. petra
 
Hoi, wij zijn nu zo'n 2 jaar bezig en in die tijd heb ik een abortus en 2 miskramen achter de rug. Iedere keer gaat het ergens mis maar waar???? de miskramen waren erg vroeg met 6 weken en de abortus was noodgedwongen ivm 15 weekse zwangerschap van een kindje met een erfelijke afwijking, wat volgend de gyn een foutje van de natuur was. Nu heb ik zelf alles doorlopen mijn baarmoeder is tijdens de laatste inwendige echo nagekeken en zag er netjes uit, ben bij een homeopaat geweest, ik heb getempt. Nu hadden wij aan onze huisarts een verwijzing gevraagd voor het ziekenhuis om het sperma van mijn man na te laten kijken en ze reageerde een beetje vreemd van maar je bent toch al 3 keer zwanger geweest dus je kan toch zwanger worden. Ik vroeg me af of jullie ook al een keer een miskraam hebben gehad voordat jullie met de onderzoeken mochten beginnen
groetjes corine
 
Terug
Bovenaan