Nog steeds niet......

Hallo Allemaal,

Ik ben nu al op dag 54 van mijn cyclus, en nog steeds geven de testen aan dat ik niet zwanger ben. Ook ben ik nog niet ongi. Ik heb nu 5 testen gedaan. Ik heb ook een afspraak gemaakt bij mijn huisarts voor a.s. vrijdag. Ik hoop echt dat ik een bloedtest krijg. Op dit moment ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben, maar ik heb wel steeds pijn in mijn onderbuik. Ook is die heel erg hard. Ik ben ook super moe de laatste tijd, maar dat schuif ik af op dat ik me te druk maak, en ook druk ben. En ik heb af en toe last van mijn borsten. Ik word erg onzeker hierdoor. Ik hoop dat ik erg snel ongi word zodat we weer verder kunnen gaan met de volgende ronde. Nou, ik heb weer even genoeg geklaagd denk ik. Ik moest het even kwijt.

Groetjes Vanessa
 
jeetje, wat frustrerend joh!Daar wordt je toch onzeker van? en dan die vage klachten...wat moet je daar nou mee?
Ik hoop echt voor je dat de ha uitsluitsel kan bieden want die onzekerheid is ook niets.
sterkte! en ik ben benieuwd wat de ha vrijdag te melden heeft! hopelijk heeeel positief nieuws!
 
I.p.v. dat je ongi wordt hoop ik voor je dat je ha vrijdag meldt dat je hartstikke zwanger bent !!!!!!!!!!!!
En je mag altijd klagen hoor als je daar aan hebt !!!!!!
Heel veel succes a.s. vrijdag, en ik duim voor je !!!

Groetjes Biaggi
 
Nou, ik zit al op dag 84 van mijn cyclus. 2 testen gedaan, negatief en mijn ha geeft me nog steeds geen bloedtest. Afwachten zegt hij. Dus lekker dan! Ik leef met je mee, want ik zit ook in onzekerheid! Maar reken er maar niet op dat je HA snel actie onderneemt.
 
Terug
Bovenaan