nog steeds niet

hallo dames.

ik ben nog steeds niet ongesteld en dat had ik inmiddels 4 weken geleden toch echt moeten worden.Ik had tot 3 dagen geleden genoeg zwangerschapskwaaltjes maar die zijn nu weg.Maar ja de huisarts zegd dat ik nog even moet wachten tot volgende week en dan maar naar het ziekenhuis voor een echo.De test zegd dat ik niet zwanger ben en ik ben van mening dat ik het wel ben.Weet niet wat dat is maar heb het altijd nog goed gehad.PFF dit is echt frustrerend..
Wist ik nou maarwat er aan de hand is.Zeiden die testen nou maar wat ik denk en voel.Maar goed maandag niet ongesteld dan maar weer naar de huisarts en dan maar afwachten wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan.
 
jeetje zeg....moet je nog zolang wachten van je ha voor wat duidelijkheid/zekerheid!

vind ik ook niet echt tof van m!
hij kan zich toch wel voorstellen dat je helemaal in de rats zit! grrr mannen af en toe.....(of heb je een vrouw....dan is het helemaal errug!!)

heel veel succes de komende dagen dan, en ik hoop dat je snel in het zh terecht kunt, want de wachtlijsten bij de gyn zijn soms errug lang (3 mnd) maar ze zullen je er dan vast wel tussen proppen!

xx kimpansee
 
hoi saskia,

Mischien een troost als ik je zeg dat ik ook zo'n geval ben. ik had ong 4 weekjes ongi moeten worden, heb ong een cycles van 45. Het wilt maar niet komen, en het heeft niks te maken met de pil, want die heb ik bijna een jaar achter me gelaten. Ik voel soms soort luchtbelletjes onder in mijn buik, ik had daarvoor vaak steken in mijn onderbuik en borsten(adertjes nu erg duidelijk te zien sinds paar weken)moeee, soms extreem hoofdpijn zomaar en testen zeggen mij dat ik niet zwanger ben,althans laatst heb ik getest en je zag een tweede streep, het leek wel een schaduw van de streep ik weet niet of dat er ook meestal is als je negatief test, een streep die j echt in de vertttee zit, mischien wil ik het zien. ik wordt er langzaam gek van, elke dag sta ik op met de twijfels en doet pijn....
Ik hoop dat we elkaar tot steun kunnen zijn, en hopen dat er iets positiefs uit komt, hoop dat iedereen hier op deze forum snel zwanger wordt.

grtjes
lobke

 
Terug
Bovenaan