nog steeds niet

A

Anoniem

Guest
al een tijdje niet meer op het forum geweest nu bezig met ronde 13 en ik heb steeds meer het idee dat het niet wil lukken.heb al een inwendige echo gehad alles was goed maar mijn vriend moet nog een afspraak maken(andere ha).van de zeven vrouwelijkke collega,s op het werk zijn er vijf zwanger hier word ik er dus elke dag mee geconfronteerd.wie herkent zich hierin?

ha schorpioen,
ik ben nog niet zolang bezig met het 'zwangeren'maar merk inderdaad nu ik ermee bezig ben ook alleen maar zwangere vrouwen zie, hoor dat die en die zwanger is reclames en ga zo maar door. dat is inderdaad confronterend en al je toch al een poosje bezig bent is dat zeker frusterend. nou succes met alles.
groetjes meertje

He schorpioentje,

Ik herken me wel in jouw verhaal. Bezig aan ronde 10 maar eigenlijk al 12 (ik reken enkel de pagina's met temperatuurcurves die ik al verzameld heb...).
Rot he, mijn collega is jonger dan ik, en zwanger... Ik heb haar enorm graag en we zijn het samen gaan vieren, maar toch... Ik heb echt wel redelijke cyclussen: variërend tussen de 32 en de 36 dagen.
Mijn allerbeste vriendin heeft enorm lange cyclussen, iedereen dacht dat dat jaaaaaren ging duren eer zij zwanger zou raken en ondertussen is ze op 3 jaar tijd nu zwanger van het tweede kindje... Zij is mijn beste vriendin en ik ben blij voor haar, maar ondertussen wachten wij ook vol ongeduld, onzeker, onzekerder,...

Maar, als we mekaar nu eens wat steun zouden geven?

Ik duim alvast voor je, want ergens denk ik altijd: welk kindje zou mij nu niet als moeke willen....... je zou het veel slechter kunnen treffen...

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan