nog steeds niet

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

Ik ben er ook maar weer eens.

Ben even weg geweest om wat afstand te nemen en dat werkt dus ook niet echt.

Ik zit nu op 75 dagen na mijn laatste ongie en die had ook al ruim 150 dagen op zich laten wachten dus dat schiet lekker op he?
Zijn er nog meer onder jullie die ook zulke lange periodes er tussen hebben? En zo ja wat doen jullie eraan of heb je eraan gedaan?
Ik weet het even niet zo goed meer.
Kan pas over een half jaar weer terug naar de huisarts. Die vind het allemaal nog normaal. Tja die zal het ook wel weten maar je word er niet vrolijker van.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

ik ben sinds februari gestopt met de pil en ik werd pas in juni voor de eerste keer ongesteld. daarna ging het wel iets sneller in augustus, maar het komt dus meer voor je bent niet de enige. Je moet gewoon geduld hebben hoe moeilijk dat ook is. ik ben nu eindelijk een beetje sneller ongesteld nog wel 40 dagen tussen maar het komt wel. Bij jou komt het ook vast wel. De pil moet gewoon uitwerken en bij de een heeft dat meer tijd nodig dan bij de ander.
succes ermee

kus Floor

Hoi Mariska

Na het stoppen met de pil ben ik het eerste half jaar helemaal niet ongesteld geworden. Daarna duurde het nog zeker 6-8 maanden voordat er enige regelmaat in zat. Ik ben inmiddels wel zwanger geweest maar helaas is dat misgegaan. Mijn huisarts vertelde ook dat het lang kan duren voordat je weer een normale cyclus hebt, zeker als je heel lang de pil hebt gebruikt. Dus nog niet ongerust worden en anders over 6 maanden terug gaan.

groet

Hallo Mariska,

Ook ik heb een enorm lange cyclus, na het stoppen van de pil ben ik in die stopweek gewoon ongesteld geworden daarna duurde het 38 dagen en nu zit ik al over de 90 dagen en nog niks (gestopt eind juli 2004). volgens de huisarts moest ook ik geduld hebben. Maar dat valt inderdaad niet mee!!!
Succes!

Hoi meiden bedankt voor jullie reactie, dat had ik net even nodig.

Groetjes van mariska

Terug
Bovenaan