nog steeds niet.

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen.

Hier was ik even weer.
Nog steeds geen positieve test, snik
snap er niks van. Vanmorgen getest en ben nu 9 dagen overtijd. NOD is 12 jan.
Zondag nog maar eens weer testen, als alles zo blijft. Dit is onze 13 de ronde. Vorige jaar mei, een miskraam gehad.

Gefeliciteerd alle zwangeren,
En degene die overtijd zijn veel suc6 met het testen.

Groetjes Tweety

Ja, dat is wel even balen. Heb je al eerder getest?Ik zou wachten tot na het weekend, en dan nog eens testen.
Het kan natuurlijk te maken hebben met HCG hormoon, maar 9 dagen overtijd is wel veel. Ben je al eerder overtijd geweest?
Afgelopen maandag was mijn NOD, uitgaande van 29 dagen, maar nog niks merkbaar. Nu heb ik ook 2 cyclussen gehad van 33 dagen, dus het kan zijn dat de rode duivels nog even op zich laten wachten. Hopelijk niet natuurlijk.
Afwachten dus.

Succes met testen.

Noor
Zelf was

Hi Tweety,

Ik ben nu zelf ook 7 dagen overtijd, en nog niets te bekennen van de rode duivels...
Wij zitten ook in ronde 13.
Ik heb nu ook al een negatieve test gehad, maar in de gebruiksaanwijzing en op internet stond dat je HCG hormoon met het testen later een positieve test kan geven als je Clomid gebruikt.
Ik weet niet of jij dat ook gebruikt??
Wij testen morgen ochtend weer. Is de test dan weer negatief, ga ik maandag bellen naar de gynacoloog (Daar ben ik onderbehandeling).

Ik ga voor je duimen!!!

Dikke knuffel Flower

Ik bedoel met overtijd eigenlijk of je onregelmatige cyclussen heb. En ik had je bericht te snel gelezen, want mijn vraag of je eerder getest had, was overbodig.
Die woorden onder mijn naam in de 1e reactie horen daar natuurlijk niet!
Nogmaals succes.

Hoi

Dat is inderdaad erug vervelend!
Ik hoor ook wel eens dat bij sommige vrouwen de test pas na twee weken positief uitvalt.
Dus over een paar dagen gewoon nog es testen.
Ik wens je heel veel succes.

liefs niempie

Terug
Bovenaan