nog steeds niet...

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,
Ben vandaag 3 weken overtijd... heb al 3 testen gedaan maar niets dus...Wat kan dit betekenen? Kan ik toch zwanger zijn of misschien geen eisprong hebben gehad?

xxx

kan idd ook zijn dat je geen eisprong hebt gehad. is jouw cyclus anders altijd normaal??

Hoi Flora,
Ik heb hetzelfde gehad ik werd na 3mnd pas weer ongi terwijl het daarvoor wel zo was ook verschillende testen gedaan ook allemaal neg, vervelend is dat he als je niet weet waar je aan toe bent en maar   wachten totdat die rode duivel komt. Ik eb dus uiteindelijk wel een eisprong gehad en dat kan dus bij jou ook zo zijn dat het alemaal later is deze maand. Heb geduld het komt vanzelf weer op gang en anders zou ik de ha even bellen. Nou succes en misschien dat je alsnog deze maand bevrucht wordt je kunt alleen niet zo goed weten wanneer je je op je vruchtbaarst bent.

Groetjes Bianca,25 (ronde 6)

Hoi meis,

ben je net gestopt met de pil? Ben je altijd regelmatig geweest? Als het niet zo is, zou ik gewoon een keertje een afspraak maken bij je huisarts. Je wilt op een gegeven moment wel weten hoe dat allemaal komt.
Nou meis, sterkte en we horen het wel.

natascha

Hi meiden,
Ben al jaren niet meer aan de pil omdat ik daar niet tegen kon.
Ook is mijn cyclus normaal altijd rond de 28 dagen... soms eens 30 maar veel daarvan verschilt het niet...
Ja, Bianca, je hebt gelijk, het is deze maand moeilijk uitstippen wanneer ik vruchtbaar ben, maar we blijven gewoon proberen.  
Bedankt voor de tips! Ik denk dat ik inderdaad toch maar even naar de HA ga.

Succes iedereen!
x  

Terug
Bovenaan