nog steeds niet!!!!!!!!!!!

marek word morgen alweer 12 wk en ik heb nog steeds mijn menstruatie niet.
Ik geef bv dus ik weet dat het daar door kan komen.Maar ik heb het nu al meer dan een jaar niet gehad vanaf het moment dat we met de pil zijn gestopt (september 05).
Aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant ook erg vervelend.
Wie heeft dit (''luxe'') probleem ook of gehad?

groetjes mira mv marek

Hoi,

Chelsey is vandaag precies 8 weken en ik heb mijn menstruatie ook nog niet, ik heb de eerste  5 weken bv gegeven, en toen ik overging op de fles dacht ik dat het wel snel zou komen, maar dus niet...ik zit er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten hoor, haha, alleen is het fijn dat je dan weer met de pil kan beginnen.
Ik heb trouwens wel begrepen dat als je bv geeft het wel een tijdje weg kan blijven.

groetjes mv chelsey

Hoi,

Deze keer ebn ik ook nog niet on geworden. Maar ik verwacht het voorlopig ook nog niet. Beide voorgaande keren kwam het pas weer opgang na de 6 maanden toen de jongens bijvoeding kregen. Voor die tijd gaf ik volledige borstvoeding.
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond. En nu mag het dan ook heel lang weg blijven.

Mo

Renske wordt woensdag 13 weken en ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Geef ook bv dus daar heeft het mee te maken. Met mijn oudste dochtertje heb ik het ook volgens mij 4 maanden niet gehad. Weet niet meer precies, maar wel lang in ieder geval.

En toch..... (dit is al de derde keer dat ik dit bericht typ, de site wil mijn tekstje er maar niet onder zetten)
Tygo is nu 11 weken oud en ik ben inmiddels 2x ongi geweest. Ook ik geef volledige borstvoeding, maar misschien was ik wel eerder ongesteld geweest als ik dit niet gaf. Raar. Ik werd na 5 weken ongesteld en bij de 8 weken na de geboorte. Er zat dus drie weken tussen in plaats van 4, maar alles zat erop en eraan. Inclusief de vreetkicken en de zeurende buikpijn. Tygo is wel middels een keizersnee geboren, maar ik denk niet dat dit invloed heeft op je cyclus. Borstvoeding wel denk ik, maar ook dit is dus schijnbaar per persoon verschillend.
HET WIL NIET ZEGGEN DAT JE GEEN EISPRONG HEBT ALS JE NOG NIET ONGESTELD BENT GEWEEST!!!!!! Bij sommigen (las ik ergens) zijn die eerste menstruaties zo licht en onherkenbaar dat ze niet denken dat "de boel" alweer op gang is. Je kunt dus best zomaar weer zwanger raken. Bij mijn zus zit er 13 maand tussen haar twee oudste kindjes (ongepland). Ondanks borstvoeding, en ondanks voorzichtigheid...
Meiden, geniet er nog even van dat opoe nog niet op visite is hahaha
HappyM

Terug
Bovenaan