nog steeds niets - dag 40

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hier nog steeds in spanning..dag 40 (ik dacht aan mijn temp te zien deze periode dat ik rond 12 en 14 juni mijn eisprong heb gehad, dus 14 dagen later : 26 - 28 juni!!!). Wel al een week een zwaar gevoel in mijn buik. Van de week 2 testen gedaan (kv + cb) negatief. Morgen nog maar een testje, m'n temp is nog steeds hoog. Zal het dan toch????!!!!!

Groetjes van Rachelathomenl
ronde 4

hee rachel

Ik wil je totaal niet ontmoedigen, maar je temperatuur blijft altijd hoog totdat je ongi komt..ookal ben je overtijd, dan zegt je temperatuur niet altijd wat!! Uit jou berichtje maak ik op dat je 2 dagen over tijd bent? Het kan natuurlijk wel dan!! Ik zou eens een da testje doen, niet duur en toch heel betrouwbaar! kan op elk gewenst moment van de dag!
Ik hoop dat je zwanger bent en dat je temperatuur hoog blijft!!!

Veel succes gewenst, liefs sweety

hallo,

vandaag is mijn 36e dag en ook nog steeds niks.
De testen zeggen ook dat ik niet zwanger ben.
Wordt er wel een beetje gek van. Heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik binnenkort ongi moet worden!!!

hoihoi

nou ik zit nog steeds in spanning...dag 41 en nog steeds niets, deze week (en vanmorgen) 3 keer getest allemaal negatief (kv + cb)..Ik heb niet echt klachten maar wel sinds een week het gevoel dat het "raak" is.

Ik heb al een zoontje van 1,5 jaar en in februari 2006 een miskraam gehad na 8 wk zw.schap dus weet wel een beetje wat de gevoelens kunnen zijn.

Afwachten maar....

rachelathomenl
ronde 4

Hoi,

Ik zal voor je duimen!! Het is niet leuk als je niet weet waar je aan toe bent.
Succes!
Liefs Kaly

Hoi,

Ik zal voor je duimen!! Het is niet leuk als je niet weet waar je aan toe bent.
Succes!
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan