Nog steeds niets..ervaringen kv test?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Vandaag 5 dgn overtijd ( zie andere topic).
Heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden, maar niks te zien.
Heb gisteren getest met de kv luxe test,negatief dus.
Wie heeft ervaring met deze test?
Er moet een plusje komen, voordat ik de test deed zie je al een min in het vester staan, is dit normaal. Dat je die al ziet voordat er urine opkomt bedoel ik dus.
Ga nu aan alles twijfelen, is de test wel goed geweest enz enz.
Als ik woensdag nog niet ongi ben test ik maar weer opnieuw denk ik!
X

Ik was ook niet kapot van die met het kruisje. Ik deed altijd met kruitvat 2 voor 5 euro. Moet je 4 druppels (ochtend)urine met het bijgesloten pipetje op de test doen en 5 min wachten. Bij mij was deze al 4 dgn voor NOD heel licht pos. Echt goed dus en niet duur. Ik hoop dat je woensdag positief test. Succes!!

Hey Mama-van-2,

Wat vervelend zeg! Ik herken het verhaal van het al aanwezige min streep voor begin van de test niet, sorry.
Ik heb goede ervaring met de digitale cb test. Deze geeft aan niet zwanger of zwanger. voor mij een stuk meer zekerheid aangezien ik niet hoef te staren / twijfelen.
Veel succes, hoop dat de test woensdag hartstikke positief is! duim voor je

Liefs Lisette

Moet zeggen dat ik niet helemaal weg ben van die kv testen. Vind het al zeer onhandig dat je eerst je urine moet opvangen, dan met een pipetje op die test doen en dan nog veel te lang wachten!! Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen? In de testen staan (als het goed is) hoe gevoelig ze zijn. Daarom kan de ene test eerder meten dan de andere. Sommige vrouwen hebben meer tijd nodig om voldoende hormonen te produceren zodat de test positief is.

hey

ook ik heb goede ervaring met de clear-blue test die zwanger of niet zwanger vermeld. duidelijker kan niet ;)

succes!

Bij mijn dochter heb ik het huismerk van de Da gebruikt en die gaf meteen zeer duidelijkn aan dat ik zwanger was. Als je echt zwanger bent testen ze echt wel positief (of er moet net een kapotte tussenzitten). Ik heb mn nod morgen maar wacht nog tot aankomend weekend voor ik test. (als mn ongi wegblijft tenminste en als ik het kan volhouden hihi)

Hopelijk zijn we saampjes zwanger!!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan