nog steeds niets, maar test negatief

Hoi meiden,

heb vorige week een berichtje geplaatst en was toen 1 dag overtijd, 2 maanden na de 5e miskraam. Nu heb ik gisteren toch maar een test gedaan, maar helaas negatief. Vandaag ben ik 6 dagen overtijd en normaal gesproken ben ik erg regelmatig. Gisteren een heel klein beetje donker bloedverlies, maar verder niets. Heb verder geen echte kwaaltjes, beetje misselijk en gespannen borsten, maar niets in vergelijking met andere zwangerschappen.
Wordt er een beetje gek van!
Herkend iemand dit?
Veel succes allemaal en laat wel even weten als ik nieuws heb,

groetjes Floor

Hoi Floor

Wel balen zeg,al die onzekerheid.Alsof het allemaal nog niet spannend genoeg is.
Ik duim voor je dat het alleen een kwestie van HCG aanmaken is en dat je snel positief zal testen.
succes

Liefs, Jeanette

Hoi,

Ik zit een beetje in hetzelfde pakket. Heb begin april een miskraam gehad en daarna netjes mijn menstruatie. Ben nu 9 dagen over tijd en vanmiddag was de test weer negatief. Begrijp er ook niks meer van. Soms lichte menstruatie pijn maar er gebeurt niks. Wachten en wachten, meer kunnen we niet doen.

Hoop dat je zwanger bent, duim voor je,
Dikke kus Mandy

Ha Floor,

Jeetje meid wat spannend. Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent en dat je deze keer de volle 9 maanden zwanger bent en je een gezonde zoon of dochter krijgt, ik gun het je zo na al die ellende!!!!!! Maarre je bent wel super vruchtbaar zeg, als je nu al weer zwanger bent! Maar in een ander berichtje had je al weleens gezegd dat je snel zwanger bent! Hou ons op de hoogte!

Groetjes Ingrid

Hi Floor,

Ik huis op het forum 'als zwanger worden langer duurt', omdat daar de meeste forum-bekenden zitten, maar ook ik heb een miskraam gehad (eentje met 5 weken) en een met 8 weken).

Toen ik jouw mail zo las dacht ik: wat veel miskramen. Is er ooit een onderzoek gedaan. Bij ons is een chromosoom onderzoek onderweg (al na de tweede miskraam dus). Valt het te verklaren bij jullie?

Groetjes Lara

Hoi Lara,

Ik heb ook 2 miskramen gehad en wacht ook nog op de uitslag van het chromosoomonderzoek, ben jij ook zo bang dat daar iets uitkomt? Heb je ook een stollingsonderzoek (Factor V Leiden) gehad? Ik wel, ook daar moet ik de uitslag nog van krijgen1

Groetjes Ingrid

Hoi meiden,

dank jullie voor het medeleven, maar ben gisteren toch ongesteld geworden. Op zich geen ramp, want ik krijg over 3 weken de uitslagen van alle onderzoeken die ze gedaan hebben in Leiden. Ook stollingsonderzoek, suikercurve en schildklieronderzoek. Is dus beter om dat eerst af te wachten voor ik weer zwanger ben, maar het was toch wel erg leuk geweest als het deze keer goed was gegaan.
Veel succes met jullie onderzoeken en hou moed!!(doe ik ook, al is het de laatste tijd steeds moeilijker)

Groetjes Floor

Hoi Floor,

Inderdaad moeilijk om moed te houden. Ging vandaag bij de afdeling gynaecologie langs (ik werk bij het ziekenhuis) om te vragen of ze de uitslag van het onderzoek in Leiden al binnen hadden. Blijkt dat er iets misgegaan is, heb ik vanmiddag opnieuw bloed laten prikken, balen dus. Heb gelijk weer een potje zitten janken, was zo gestressd! Maar goed, moet geloof ik maar een voorbeeld aan jou nemen, 5 miskramen, knap dat je nog doorgaat!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan