Nog steeds niets

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen mede-klussers!

Hierbij mijn update:
Ben nog steeds niet "officieel" ongi geworden na het stoppen van de pil (36 dagen)..... wel wat bloedingen direct daarna. Ik ga er maar vanuit dat ik opnieuw moest gaan tellen van die bloedingen, anders duurt het wachten me zo lang.
Moet donderdag op vakantie. De bedoeling was zonder ongi, maar ja. Mijn NOD moet nu dan maar worden 17/18-09.

Hebben jullie ook last gehad van je borsten nadat je met de pil bent gestopt? Ze zijn voller en zwaarder, althans dat lijkt zo.

Hoe lang duurt het voordat je die Romedtest in huis hebt als je ze via babbybrabbel besteld? Is alvast fijn om te weten.

Groetjes en nog de felicitaties voor de zwangeren!
Maaike

Het hele forum is de laatste tijd flink van slag en dat heeft zeker weten te maken met hun server die "ons" allemaal gewoon niet aan kan!
Ze moeten er serieus eens naar laten kijken en uitbreiden of zo, dit is erg irritant hoor.
Ahum, nu belangrijke dingen haha

Dat van die borsten herken ik wel hoor, dat zijn die hormonen waar je gek van wordt, en er kan nog meer zijn aan klachten.

Wat betreft die Romed testen, die heb je zo'n 2 a 3 dagen na na je betaling binnen.

succes

Hoi Maaike,

Ik hoop voor je dat je snel ongi zult worden, ik wil je niets negatiefs aanpraten maar dat kan soms heel lang duren. Ik wacht nu al 5 maanden op mijn ongesteldheid en heb nog altijd niets. Natuurlijk hoop ik voor je dat het bij jou sneller kan, maar hou in je achterhoofd dat het soms ook langer kan duren.

Succes in elk geval,
Gr. Marianne

Terug
Bovenaan