nog steeds niets

A

Anoniem

Guest
Voor de dames die mij volgen??
Ik ben 14 dagen overtijd maar de testen wijzen uit niet zwanger(negatieve testen dus). Afwachten, MOEILIJK
Heb me voor genomen om dinsdag naar de huisarts te gaan. En dan gelijk ochtendurine mee te nemen.

Gisteren belde een goede vriendin op om ze vertellen dat ze spontaan zwanger is, iets wat eigelijk niet kon bij haar.
Ze is ongeveer net zover als ik, als ik toch zwanger zou kunnen zijn. Extra spannend dus, wie weet. Misschien zijn we wel samen zwanger??

Groetjes Weegschaal.
p.s ik heb drie testen van predictor gebruikt? Heeft iemand hier ook slechte ervaringen mee, testen negatief maar achteraf toch zwanger??

Hoi,
Ik zit in het zelfde schuitje als jij!
Ben ook ruim 14 dgn overtijd en heb gisteravond test gedaan van de etos.
Niet zwanger,ben wel 14 daen geleden flink ziek geweest (griep) dus misschien dat het daar aan ligt. Maar naar de dokter gaan had ik nog niet aan gedacht.... Heb jij ervaring met de test van etos??
Ik voel erg met je mee en succes.
Laat even weten hoe het verder afloopt!
Groetjes Anne

Hallo dames,
Ikzelf heb geen slechte ervaring met zwangerschapstesten maar wel collega's én een vriendin: na weken nog steeds negatief maar uiteindelijk tóch zwanger. De vriendin kreeg na een bloedtest pas een positieve uitslag en ze bleek al 3 maanden zwanger. Voor de lol deed ze nog eens een zwangerschapstest en opnieuw gaf deze negatief aan....dus er is hoop!!! (ik had vanmorgen een positieve test...JOEPIE).
Gr. Sophie

Terug
Bovenaan