nog steeds niets

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Hier ben ik weer! Nog maar mijn tweede dag overtijd en ik kan die gedachte al niet meer loslaten. Mijn man blijft er heel nuchter onder en zegt, afwachten maar. Vorige keer (bij ons zoontje) duurde het ook soms heeeeel lang voor ik uiteindelijk ongesteld werd. Waarschijnlijk heeft hij wel geluk, maar ik hoop nog.... en ik word gek ook nog.....
Febe

Hi Febe,
Ik ben vandaag ook 2 dagen overtijd en ik kan ook aan niks anders denken. Mijn man is ook heel nuchter en zegt ook dat we het moeten afwachten!!! Wat zijn die mannen van ons toch nuchter!! Terwijl wij gek worden van het wachten en die onzekerheid!!!! Ahhhh!!! ;)
Ik wens je succes met wachten en straks met testen. Ik hoop voor je dat 'ie positief is!
groetjes,
Nicky

Hoi Nicky
Verschrikkelijk hé! Straks gaan we dan nog op kraamvisite bij een nichtje van mij. Dan zal het nog meer gaan kriebelen denk ik!!!!
Houden we elkaar op de hoogte? Ik voel nu echt nog helemaal niets hé. Whaaa...
Febe

Hoi febe
Ik snap hoe je voelt ik ben inmiddels al 5 dagen overtijd en had vanochtend ook een negatieve test mijn mannetje is er tot nu toe ook erg nuchter over hij vind ook dat ik gewoon moet afwachten, maar ik heb daar miete mee met dat wachten ik wens je veel sicces

Liefs Cindy23

Mijn man is er ook heel nuchter en zegt dat ik er niet zoveel moet bij stil staan, want elke keer dat ik ongesteld word is een teleurstelling.
Hij heeft wel gelijk, maar makkelijker wordt het er niet van. Hij bedoelt het goed en vind het heel vervelend dat ik een beetje verdrietig ben dan. Maar het proberen op zich is ook heel leuk hoor!
Groetjes kaatje

Terug
Bovenaan