Nog steeds niets

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand ervaring met kruitvat eigen merk testen

of

Weten jullie testen die echt goed zijn

groetjes

een zenuwachtige natasja

Hoi meis nog steeds niks???
Ik hoop voor je dat je nu wel een positieve test krijgt want dat wolkje waar ik op zit is nog steeds te groot voor mij alleen... ben best wel eenzaam hihi!!

En wat de test betreft, ik had het eigen merk van kruidvat en die werkte voor mij goed!
Ik denk trouwens dat de huismerken allemaal wel hetzelfde zijn hoor... tenminste ze zien er allemaal hetzelfde uit en ze hebben ook dezelfde gebruiksaanwijzing.

Ik duim voor je hoor!!!

Veel liefs Bren.

Hey Bren

Hoe gaat het met je!!!

Hoe voel je je

groetjes natasja

Hoi Sas,

Bedankt voor je lieve berichtje!
Even over jouw vraag. Bij mij doen de testen van het kruidvat eigen merk het prima! Kan zelfs voor mijn NOD er al positief mee testen! (bij zoon 3 dagen voor NOD)
Maar ik heb inmiddels begrepen dat het bij ieder verschilt hoe snel het HCG aangemaakt word. Dus nog niet wanhopen, het kan nog. Gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Is moeilijk, maar wel het beste. Anders word je helemaal gek van het testen.
Succes, en ik duim voor je! (als het bij mijn niks geeft, ga ik morgen testen)

Groetjes, Kat

hoi sas, ik weet niet anders dan dat de kruidvat testen goed zijn ik vind zelf de clear blue testen heel goed dus misschien kan je nog een clear blue test proberen ik zal heel hard voor je duimen dat je deze week twee hele dikke vette strepen of plusjes hebt mijn nod is volgende week vrijdag dus ik hoop dat ik dan ook heel goed nieuws heb (dat mag nu wel een keer na drie miskramen) gelukkig heb ik al een gezonde zoon van bijna drie laat je me het even weten hoe het afgelopen is veel liefs je naamgenootje natasja

Terug
Bovenaan