nog steeds niets

A

Anoniem

Guest

hallo meiden,

Donderdag mijn nod en nu nog steeds niets van de rode mars te zien!!!!!!!!!!

heb nog steeds met vlagen pijn onder in mijn buik, net alsof er een elastiekje om zit en een vaag misselijk gevoel, alsof je ergens heel nerveus voor bent.

tepelhof en tepels zijn donkerder dus ik neem aan dat dit genoeg redenen zijn om aan te nemen dat ik zwanger ben, jippie!!!!!!!

als het zo doorgaat ga ik morgen testen en dan horen jullie weer van me, blijven duimen he, ik duim oook voor jullie

lollifantje

Hoi!

Waar haal je het geduld vandaan??Knap hoor!!!
Ik zou niet meer kunnen wachten,al een aantal dagen over tijd en ook nog die symptomen...

Ik zal weer voor je duimen!!

Liefs,Swinnie

Tjonge meid, wat spannend zeg, ik ga zeker voor je duimen....
Liefs van Miena.

dank je wel meiden, is ook zeeeeeeeeeer moeilijk om niet te testen, ga wel 6x in het uur naar het toilet om te kijken of het nog steeds goed zit, maar steeds niets te bekennen

ik werk in het ziekenhuis dus werk onregelmatig, heb vanavond avonddienst dus kan wel afleiding zoeken.

alleen ben ik een beetje boos op mijn teamleidster, wij hebben nu een patient met tbc, dus ik geef aan dat ik daar om redenen niet naar binnen wil gaan, kan niet voorzichtig genoeg zijn.
ze had er alle begrip voor.

's avonds was er een afscheidsetenje voor een collega en heeft ze het verteld!!!!!

ik stond versteld toen mij n collega's mij feliciteerden, het is nog zo pril dus ze krijgt het nog te horen van mij.

neemt niet weg dat ik superblij ben als ik zwanger ben, echt een geschenk uit de hemel en precies op het goede tijdstip, hebben een zeeer moeilijke tijd achter de rug dus een zonneschijn is welkom.

dat was dus weer mijn verhaal.

Terug
Bovenaan