nog steeds niets....

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ben een tijdje van dit forum afgeweest omdat ik erteveel mee bezig was. Voel echter toch wel weer de behoefte om even te kijken, lezen en te reageren.
Ben voor de 2e maand achtereenvolgens ver overtijd (ca. 2 weken nu). Heb deze maand nog niet getest, maar ga dit weekend wel testen. Mijn cyclus is dus danig in de war, waardoorl het ook lastig is om in te schatten wanneer je nod is. Heb geen kwaaltjes die duiden op zwanger zijn, maar ook niet echt kwaaltjes die duiden op ongi. dus tja,
gister mezelf overwonnen en naar de pasgeboren baby van een goede vriendin wezen kijkne. Mijn vriend en ik hadden terug in de auto zoeits van: dat willen wij ook!!! zo lief klein mensje. we zijn nu 8 maanden bezig en beginnen enigszins wanhopig te worden. in januari, hebben we nu afgesprken gaan we naar de huisarts als het nog niet is gelukt.
alle meiden die zwanger zijn; van harte!!
gr.
boekie

Hoi meid,

Hoop dat je snel positief mag testen. Misschien is het deze ronde wel raak, je hoeft niet altijd wat te voelen.

Groetjes
talke

He Boekie,
Hoop zo voor je dat de test positief uitpakt. Ik zal voor je duimen!
Lfs Joet

Hey Boekie !
Wat een onzekerheid he die onregelmatige cyclus...kan er over meepraten hoor.
Zal voor je duimen dat het deze keer eindelijk raak is.
Groeten van Miena

Hoi boekie,

Wat slopend zeg dat lange wachten. Zo weet je natuurlijk helemaal niet waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat je heel snel positief mag testen!!
Even een vraagje, temperatuur jij ook? Daar zal de huisarts waaarschijnlijk naar vragen.
Succes verder, ik hoop dat je snel uit die onzekerheid verlost mag worden.

Groet Til

Terug
Bovenaan