Nog steeds niets

Hoi,

Vooreerst een dikke dank u aan iedereen die me info heeft gegeven ivm mijn vraagje eergisteren. Ben vanmorgen opgestaan met (wat volgens mij) mensturatiepijn is maar nog steeds niets. Ben nu wel echt benieuwd aangezien mijn test van dinsdag negatief was. Ik ga wachten tot volgende week dinsdag,dan ben ik exact 8 dagen overtijd, alhoewel .... ik ga nog steeds of op het feit dat mijn cyclus nog niet gestabiliseerd is aangezien ik net vorige maand gestopt met de pil. Jongens toch, wat een gedoe hé! Ben wel van het principe: het komt wanneer het komt maar al de tegenstrijdige tekens die mijn lichaam zend maken me een beetje warrig! ik heb pijn in de onderrug & heb soms vlagen van misselijkheid dit had ik nooit toen ik de pil nog neemde en daar staat dan tegenover dat de pijn in mijn buik wel lijkt op mensturatiepijn maar niet zo hevig (vroeger lag ik echt te puffen in de zetel)Sorry voor het lange verhaal maar ik voel me erg vreemd,ook enorme stemmingswissels.

Zo, weer ff mijn hart gelucht,bedankt dames!

An
 
Ik had een berichtje gestuurd ivm het feit dat mijn 1ste zwangerschapstest negatief was (na 1 dag overtijd te zijn)en of het mogelijk was dat het toch fout was omdat ik me raar voelde. Het onderwerp luidde: vraagje.

En aangezien ik nu nog steeds geen mensturatie heb en nog steeds tegenstrijdige signalen krijg (mensturatiepijn maar ook pijn in onderrug bijvoorbeeld wat ik vroeger nooit had) dacht ik dit even te laten weten. Hopelijk is het nu duidelijk.

In het kort: ben gewoon aan het aftellen tot ik een nieuwe test kan doen of mijn mensturatie erdoor komt!
 
toen ik op de eerste dag van mijn uitgebleven menstruatie negatief testte ben ik wederom naar de apotheek gegaan voor een test.daar vertelde het meisje wat mij hielp dat ik het beste 2 dgn na uitgebleven menstruatie kon testen want dan was het hormoongehalte hoger....zo gezegd zo gedaan en ja hoor positief!!
Ook ik vermoedde sterk dat het dit keer raak was omdat ik me doodzweette(was november)en me gewoon anders voelde..

Misschien dat je hier wat aan hebt!
en ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

liefs
 
Ha An,

Dat had ik zeker heel sterk, bij de eerste en nu weer. Ik hoopte al een poosje heel erg op een 2e, maar juist deze keer geloofde ik al helemaal niet dat ik niet ongesteld werd, want voelde me zooo in mn buik en heel mn lichgaam alsof ik een hele erge menstruatie kreeg. En toen bleek ik dus zwanger. Het kan dus juist heel goed kloppen, ik moet zeggen dat ik alles wat je tot nu toe genoemd hebt, ook vorige vraag, je wel erg zwanger lijkt.

Succes! Gr Aaltje
 
Hoi An,

Ik hoop voor je dat het raak is. Even 2 dingetjes (eentje voor en eentje tegen):
- tegen: na het stoppen van de pil moet je lichaam zich weer aanpassen aan z'n eigen hormoonhuishouding. Bij de een verloopt dit sneller dan bij de ander. En je klachten rond de cyclus en de cyclus zelf kunnen veranderen (dus het kan helemaal anders worden dan je met de pil gewend was).
- voor: elke zwangerschap is anders en bij elke vrouw is het anders, maar bij mij was het zo dat ik ook een soort menstruatiepijn had (bijna buikgriep gevoel) en dus eigenlijk verwachtte elk moment ongesteld te worden... maar ik was dus zwanger. (Eigenlijk heb je niets hieraan, want wat die pijn betreft kun je dus net zo goed zwanger zijn als dat de menstruatie eraan komt. Alleen wachten en een test geven zekerheid.) Als je zwanger bent, kan (hoeft niet) het wel even (lees: weken) duren voor het weer minder wordt; het wordt veroorzaakt door je baarmoeder die zich aan het uitrekken is en dat gaat gepaard met pijn.

Veel succes!!!
 
Terug
Bovenaan