nog steeds niets

Hallo allemaal,

Nog steeds geen ongi te bekennen ! Eigenlijk had ik vandaag willen testen, maar ik durf gewoon echt niet. Ik weet dat ik dan de rest van de dag toch weer met een teleurgesteld gevoel rond loop. Nu kan het nog alle kanten op zeg maar ! Het is bijna zeker dat mijn ei 13 mei was (aan het tempen te zien). Dat betekent dus dat ik nu 3 dagen over tijd ben. Maar mijn vorige cyclus duurde 34 dagen en dit is nog maar dag 30. Ik wil dus eigelijnlijk nog een paar dagen met testen wachten, maar vrees dat ik dat niet meer vol houd. Misschien morgen als ik de moed verzameld heb?

Tot schrijfs!

Liefs,
Luna

Hai Luna,

Spannenddddd! Dat klinkt goed allemaal hoor. Ik herken het gevoel van niet durven testen en bang zijn dat je weer een illussie armer bent..

Wist je dat 16 dagen verhoogde temperatuur duidt op waarschijnlijke bevruchting en dat 18 dagen een verhoogde temperatuur vaak duidt op zwangerschap?

Succes! Ik ga voor je duimen en hoop dat het weer eens raak is!

Liefs, Floor.

Hmmmm, het wordt wel erg spannend nu hoor...

Anders ga je ergens middenin testen, dag 32: een mooi compromis tussen je lichaam en je mentale gemoedstoestand...!

Ben erg benieuwd!

Liefs Lara

Luna, ik kan het mij helemaal voorstellen hoor, dat je nog niet wilt testen, want nu kun je nog lekker fantaseren en na zo`n test is het de werkelijkheid!! Ben je zwanger,,,,helemaal het einde natuurlijk of negatief en dan komt dat rot-moment weer!! Ik zou als ik jou was ook nog even wachten tot je langste cyces 34 dagen en er dan voor gaan!! Héél spannend allemaal!! Voel je je wel anders???

Sterkte in deze spannende dagen..

Liefs moi xxx

Lieve Luna,

Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent om te testen. Je hoopt dat het deze keer raak zal zijn maar bent toch bang om misschien teleurgesteld te worden. Ik hoop (en duim) voor je dat je zwanger mag zijn. Ik gun het jou en Inge (en de rest van de meiden op dit forum) zo. Nog een paar (lange) dagen en dan hoop ik dat je positief nieuws kunt melden. Je houdt het wel erg spannend hoor!

Liefs en sterkte met het aftellen van de dagen, Moontje

Hoi! nog steeds niets????????? Als je vandaag test kun je het wel op je gemak samen met je man doen!!
Ik vind het idee van Lara ook wel goed. Op dag 32 testen als een soort van compromis. Omdat je cyclus de vorige ronde al 34 dagen was denk ik niet dat hij nu langer kan zijn. Nog even afwachten dus. Hoe voel je je?? Al pijn in je buik of juist niet???????

Ooohhhhhh meis je maakt het wel spannend hoor!!!!!
Ik blijf voor je duimen!!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan