nog steeds niets

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Het wordt weer het zelfde verhaal als na mijn 2de IUI, ben ik bang. Gisterochtend getest, VET negetief, natuurlijk. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. WAAROM, WAAROM moet mijn lichaam mij elke keer weer zo lang blijven kwellen. Ik word hier echt strondmoe (sry voor dit woord) van, iedere keer die extra spanningen, of het allemaal nog niet spannend genoeg is. Ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet, behalve wachten. Uitblijven van de menstruatie is een bijwerking van de Progestan, maar moet ik nou iedere keer precies die bijwerking er ook nog bij hebben. Die andere bijwerkingen neem ik dan voor lief, maar deze................. Ik heb er absoluut geen hoop meer op, heb geen klachten, alleen al een week heel erg moe (ben ook hard aan vakantie toe enzo) en een negatieve test, maar iedere dag dat ik niet ongesteld wordt groeit mijn hoop op toch een wondertje.
Mijn man en ik zitten er helemaal door heen. We hadden gistermiddag een knallende ruzie helemaal nergens over. Later lagen we allebei te huilen in elkaars armen. We zijn nu 2 jaar bezig voor een kindje en het laatste jaar in de MM. Dit jaar zijn we zo geleefd door het zh, allerlei onderzoeken, stress en spanningen voor uitslagen enzo. We zijn alleen nog maar bezig met zwanger worden en we vergeten elkaar. We zijn alleen nog maar bezig met wat we willen en niet met wat we samen hebben. Door de hormonen ben ik er ook niet gezelliger op geworden. Ik reageer alleen heftig op de Progestan bolletjes, dat is 15 dgn. Van die andere hormonen heb ik relatief weinig last, gelukkig. Tijdens die 15 dgn heeft   die lieverd het niet makkelijk met mij, combinatie hormoon en spanning = niet leuk.
We hebben gsteren besloten om even een rust pauze in te lassen tot minimaal na onze vakantie (in sept). Als ik in oct.ongesteld wordt dan kijken we of we weer verder willen gaan. We gaan tot die tijd lekker aan onze relatie werken, alleen maar lol hebben samen en heerlijk genieten in Portugal (zonder hormonen).
Als we dit niet doen zijn we bang dat we straks en geen kindje maar ook ekaar niet meer hebben. We houden nog ontzettend veel van elkaar en willen elkaar absoluut niet kwijt, maar door deze ellende is even de lol eruit.
Maar goed, ik ga verder wachten op die rot . Misschien ben ik zwanger misschien ook niet. Mijn man en ik hebben gisteravond erg lief gedaan tegen elkaar , normaal gesproken als die troep eruit druipt (sry) en ik moet ongesteld worden, komt het vaak meteen los, maar deze keer nog niet.

Het is een erg lang verhaal geworden deze keer. Maar ik ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. Wil even zeggen dat ik erg blij ben met jullie. Jullie reageren altijd zo lief en spontaan op alle berichtjes van iedereen hier. En ik gun het ons allemaal zo erg.

Kruimel

Hoi Kruimel,

VRESELIJK toch weer, elke keer die onzekerheid! Laten we hopen dat de test het bij het verkeerde eind had en je met al deze ellende kan stoppen!
Heel goed dat jullie samen tot het besef zijn gekomen om wat tijd aan elkaar te besteden. Het is namelijk niet niks allemaal, al die onderzoeken, hormonen, onzekerheden.
Ik weet er ook alles van.. bij ons is het aan het begin van dit jaar echt geknald en wilde mijn lief niet eens meer verder met IUI omdat hij helemaal niet blij was met hoe het met 'ons' ging. We hebben toen ook even gewacht en flink wat tijd aan elkaar besteed en dat heeft enorm geholpen.
Geniet straks in ieder geval lekker van je vakantie en van elkaar! En maar hopen dat je nu snel wat meer duidelijkheid krijgt en je niet langer in spanning hoeft te zitten...

Groeten, Saar

oo meid dat is toch ook zenuwslopend!!!!!!!!
Niet weten waar je aan toe bent..pffff
Ik kan me voorstellen dat je helemaal depri bent hoor...maar wees niet getreurd zolang de duivels er nog niet zijn is de kans aanwezig he!!!

Ik duim hartstikke hard voor je mee!!!!!!!!!!!
en tik het hier maar van je af!!!!
Dikke knuf Elora!!!!

Jeetje wat vervelend allemaal! Weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet.
Tuurlijk hoop ik voor je dat de duivels weg blijven en je toch zwanger bent. Zo niet dan wens ik jullie heel veel sterkte. En geniet vooral van elkaar!!!

XXX Yvet

Hoi meiden,

Hier is nog steeds niets te bekennen. Ik heb besloten om morgenochtend weer een test te doen, als die  er nog niet zijn natuurlijk. Mijn hubbie en ik krijgen met de dag meer hoop, en dat willen we eigenlijk niet, want anders wordt de teleurstelling weer zo groot. Maar ja, het gaat vanzelf he.
Ik zeg het niet tegen hem, dat ik morgen weer ga testen, doe het lekker stiekum. Ben morgen vrij, en stel dat ik toch een klein beetje positief test, verras ik hem 's avonds als hij thuis komt ermee. Weet nog niet hoe, maar dat zie ik dan wel. Eerst maar eens positief testen. Wat zou hij blij zijn. Zie zijn gezicht al helemaal voor me  (zo ongeveer).
Stomme muts ben ik ook he, zit ik weer plannen te maken.
Sinds we hebben besloten om minstens 2 mnd met IUI te stoppen, hebben we allebei weer wat rust in ons lijf gekregen. Even lekker geen hormonen, zh bezoeken, spanningen etc etc meer. Geeft een lekker gevoel. We hebben allebei ontzettend veel zin in de vakantie (duurt nog 4 wkn). Daar gaan we  weer nieuwe energie opdoen, lekker van elkaar genieten en absoluut niet met zwanger worden bezig zijn.  We zijn blij dat we op tijd STOP hebben geroepen want je moet er toch niet aan denken dat door zo iets je relatie naar de knoppen gaat. Een kind krijgen is niet het allerbelangrijkste in het leven. Weet zeker dat we na de vakantie weer genoeg energie hebben opgedaan om met IUI nr 4 te beginnen.
Ik lees trouwens best veel dat mensen een rustpauze inlassen tussen de behandelingen door. Kan je nagaan hoe slopend zo'n periode is. De tijd dat je samen voor een kindje bezig bent, hoort toch erg leuk en spannend te zijn. Maar op deze manier, komt je relatie behoorlijk onder druk te staan, en hoor/lees je dat een hoop stellen uit elkaar gaan. Ben erg gelukkig dat ons huwelijk zo goed is, en dat we op tijd beseffen dat we even moeten stoppen met deze ellende. En wie weet wat er spontaan op ons pad komt in de vakantie. Misschien komen we met z'n drieen thuis.

Ik hou jullie op de hoogte. Moet tot vanavond 22:30 werken. Of jullie lezen dan dat ik toch ongesteld ben geworden of anders lezen jullie de uitslag van de test morgen.  jullie voor me.

Kruimel

Hier een zakje glitters die ik heb opgevangen voor jou op het zwanger worden forum. Dat het je veel geluk brengt!!!! Ik duim vooor je en denk aan je!!!! Groetjes!!!!!

ooooooh lieverd,

De mmm vraagt inderdaad veel van jullie samen.........herken het helemaal. Het stuiteren de ruzie maar ook de band die je met elkaar kunt krijgen. Het vraagt veel van je..........en dan nu de spanning............oooooooooooooooow kruimel ik duim enorm voor je!!! het zou geweldig zijn meid, maar laat je niet gek makuh!!

Erg goed om even een pauze te nemen!!!!

Veel liefs en zet m op!!

Sjan

Terug
Bovenaan