nog steeds niets...

A

Anoniem

Guest
Afgelopen donderdag mijn NOD... 2x negatief getest, nu nog steeds geen enkele tekenen van ongesteldheid te bekennen..! Morgenochtend weer testen, maar die is vast negatief. Ik voel me totaal niet zwanger en heb ook geen enkele zwangerschapsverschijnselen. Ik blijf het raar vinden, maar we moeten maar afwachten. Vriendlief heeft al voorgesteld om te beginnen met ovulatietesten, zo graag wil hij het!
Iemand hier ervaring mee??? Moet je deze testen gebruiken zo rond je eisprong en hoelang heb je daarna te tijd om te vrijen?

Ik heb ze nu weer gebruikt deze maand en deze maand zwanger geworden.
je gebruikt ze vanaf dag 11 ong en als de 2 strepen even donker zijn dan heb je die dag sex want binnen 24-48 uur heb je je eisprong 2 dagen er na hebben we het nog eens gedaan en het was RAAK!!!Succes hoop op een positieve test morgen

Hoi FA1985,

Al getest?
Gewoon ovulatietesten gaan gebruiken..
Ik heb ze deze maand ook gebruikt en geeft duidelijkheid. (ik vond het al fijn dat ik wist dat ik een eisprong had).

Hoop dat ze niet meer nodig zijn voor je en dat je in verwachting bent! anders.. veel succes!

liefs

Ja vanmorgen gestest, maar negatief. Ik ben inmiddels zover dat ik het gewoon maar rustig afwacht. Er teveel mee bezig zijn is ook niet goed, dus we zien wel wanneer mijn menstruatie komt. We gaan in ieder geval beginnen met ovulatietesten.

Ik zou zeker ovulatietests gaan gebruiken!
Ik heb ze van clearblue gebruikt, die zijn duur maar wel lekker duidelijk.
Geen strepen vergelijken, maar een smiley betekent vruchtbaar.
Ik heb ze 2x gebruikt en het was 2x gelijk raak!
Eerste keer miskraam, nu 9 weken zwanger!

Terug
Bovenaan