nog steeds nieuwsgierig en 2e keer gestript!!

Ik ben vanmiddag ondertussen voor de 2e keer gestript. Nog steeds wel krampen, maar weer niets concreets. Wie weet vannacht of morgen. Aangezien het dus ook 4 dagen kan duren (wist ik niet, ik hoor overal dat het binnen 24 uur moet werken of anders niet) ga ik het misschien toch dit weekend nog voor elkaar krijgen. Ik wil heel graag thuis bevallen, dus niet voor inleiding naar het ZH. We bliojven bewegen en hopen dat het door gaat zetten. Bedankt voor jullie peptalks en tips, ik ga mijn best doen meer te ontspannen.....!!

Groetjes Daniëlle

Je zegt dat je niet voor een inleiding naar het ziekenhuis wilt, maar je loopt toch pas net 1 dag over??? Het kan nog zat hoor. Over 2 weken heb jij je kindje echt wel met deze voortekenen. Je lichaam is nu nog niet klaar om te bevallen. Dan kun he 10 keer gestript worden maar dan blijft het bij voorweeën. Die had je denk ik ook wel zonder strippen gehad... dat hoort er nou eenmaal bij. Het is alleen maar goed, dan verweekt alles lekker en dan ineens zet het door, maar neem nu wel je rust want als je dat niet doet ben je straks al moe voordat het echt doorzet. En heb geduld...wat is nou 2 weken op de 40 weken die je er al op hebt zitten... het komt goed!!!!!

ben bij de 1ste bevallen met 41wkn en 1 dag en bij de 2de met 40wkn en 4dgn.

dus geduld.... al weet ik zelf dat je dat dan niet meer zo hebt!

sterkte,
(31wkn6dgn)

ben bij de 1ste bevallen met 41wkn en 1 dag en bij de 2de met 40wkn en 4dgn.

dus geduld.... al weet ik zelf dat je dat dan niet meer zo hebt!

sterkte,
(31wkn6dgn)

Hoi bloempje27,

Ik moet dinsdag naar de vk, die heeft dan een afspraak gemaakt bij de gyn voor onderzoek. Ze willen dan al een afspraak maken voor een inleiding, dus vandaar dat ik gewoon hoop dat het voor dinsdag zelf inzet, ik wil namelijk heel graag thuis bevallen! Gisteren leek het te gaan gebeuren, maar het is na een flinke tijd toch weer afgezwakt. Ik weet dus wel dat mijn lichaam goed bezig is, maar het zet nog niet door. Ik loop nog niet zo lang over, maar voor mijn gevoel nu wel lang genoeg na een hele week flinke last wat verder niet doorzet!! Ik pak echt mijn rust wel waar mogelijk, (de nachten zijn namelijk verschrikkelijk met hele heftige voorweeen) maar ik ben toch kapot na zo'n heftige week!!! Maar bedankt voor je peptalk, ik weet dat het goed komt, er is er immers nog nooit 1 blijven zitten ;-)

Terug
Bovenaan