Nog steeds niks, nada noppes!!!!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Meiden,

Nou dag 4 en ik ben nog steeds niet ongesteld. Hmmm...erg vreemd allemaal want ik heb vanmorgen vroeg om half 7 getemperatuurd. 36.3 en meteen maar een test gedaan met ochtendurine. En toch niet zwanger....

Nou wederom wacht ik de hele dag dus op de rode duivels...of niet....pfffff

Liefs Aicha.

Hoi Aicha

Dat is kei vervelend zeg. De test zegt nee, maar de rode duivels zijn er ook nog niet.
Ik zou zeggen ga iets leuk doen, zodat je de tijd doorkomt zonder eraan te denken.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar als je erop gaat wachten gaat de dag zo sloom voorbij.

Ik denk aan je
Liefs Charlie

Hoi Charlie,

Bedanktvoor je bemoedigende woorden. Het is gewoonweg frustrerend.
Nu weet ik dat heel veel meiden hier al langer bezig zijn dan ik. En dat die hun hoofdjes koel houden, dus wellicht mag ikniet eens klagen, evengoed hoop ik dat dat mij vergeven word, maar het is voor mij allemaal nieuw nog het is namelijk de eerste ronde vandaar...

Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik maandag naar de dokter dat weet ik wel.

Ik duim voor de rest die hier ook met hun rondes bezig zijn!!!

Liefs Aicha.

Hallo,

misschien een domme vraag.....maar ben je wel meteen aan het begin van je cyclus begonnen met tempen??

Want middenin een cyclus beginnen heeft geen zin hoor.
Grote kans dat je ei nog helemaal niet is geweest!!!
Vooral omdat je nog maar net met de pil bent gestopt.

Temperatuur aflezen heeft dus alleen zin als je vanaf het begin bent begonnen, zo kan je zien wanneer je eisprong plaats vond.

En bij iedereen is de temperatuur natuurlijk anders maar 36.3 is best laag.

www.vruchtbaarheid.org/sympto-methode

Lees hier maar eens hoe het werkt.
Als ik jou was zou ik ff chillen en rustig je cyclus afwachten.....want die kan nog een tijdje op zich laten wachten.

groetjes Jacqueline

hmmm die link doet het niet....

nou je moet kijken bij www.vruchtbaarheid.org en dan op Symptothermale methode klikken.

En naar de huisarts gaan heeft ook geen zin vrees ik.
Denk dat hij je wegstuurt met de boodschap het nog even aan te zien.
Aangezien je lichaam een half jaar tot een jaar nodig kan hebben om te ontpillen.
En jij bent nog maar net gestopt , toch??

Mijn eerste cyclus na het stoppen was 38 dagen.
En zo zijn er wel meer die een langere cyclus dan 28 dagen hadden.

succes,

groetjes Jacq

Hoi Jaqueline,

Ik ben net gestopt met de pil ja. De dokter kan toch eventueel met een bloedtest kijken of ik zwanger ben? Maar ja wellicht heb je gelijk, en stuurt hij mij doodleuk weg.

bloedtest is mogelijk maar niet na 1 maand gestopt te zijn met de pil.
volgens mij is er geen 1 huisarts die dat al zo snel doet.
Maar je kan het allicht proberen...

groetjes Jacq

Hoi,
Het is wel spannend zo he maar misschien is je lichaam nog wat van slag naar het jarenlang pil gebruiken??
Ik heb ook een tijd de pil gebruikt maar tussendoor ook een tijdje Nuva ring.
Mijn NOD is 4 febr het is allemaal wel erg onzeker he?/
Ik heb deze week al wel het gevoel ongesteld te zijn maar geen bloedverlies elke keer als ik naar de wc ga is het weer spannend.
Maar ja je weet niet wat je lichaam aan het doen is.
Succes gr Barbara

Terug
Bovenaan