nog steeds niks pfff

Sorry dames maar kom ff klagen ;-)

A.s woensdag 40 weken en voel nog steeds helemaal niks!!! Ben er echt klaar mee, zit er zo tegen aan te hikken om dit zonder mijn moeder allemaal te doen. Natuurlijk is mijn vriend ook erg belangrijk, maar je moeder weet als geen ander hoe jij je voelt! Ik mis haar zo, gewoon ff bellen en zeuren zonder een zucht, draaiende ogen enz ;-))

Het zal zo fijn zijn als die bevalling eerst maar geweest was zodat ik verder kan!

Morgen weer VK en dan gaat ze me strippen, ben benieuwd of het dan lekker doorzet, maar ik weet ook dat het een teleurstelling kan zijn.

Goed ik zal de wasmachine ff doen en hond uitlaten en de rest van de dag wachten, wachten, wachten
 
Geeft niets hoor af en toe moet je eff je hart luchten. Ja moeilijke periode voor jou zo met het gemis van je moeder. Erg dubbel ook lijkt mij..verdrietig omdat je haar mist en blij voor je ukkie. Ik hoop dat het strippen wel helpt en dat het doorzet.
Ik ben nu 40wk4dgn en ze gaan mij woensdag ook strippen als ik dat wil...maar ik ga er voor. Zit nog steeds in twijfel of mijn vriend mag komen maar heb ook zoiets van dan heb ik het maar gehad en hoef ik niet meer te hopen dan is het gewoon zo. En kun je verder net zoals jij zegt. Alleen voor jou moeilijker want ik kan hem nog even opbellen.
Heel veel sterkte meis en zet hem op!
 
Echt vervelend he dat wachten ik was vorige week dinsdag 40 weken 4 dagen toen ik een afspraak ha bij de verloskundige ze kon mij helaas niet strippen omdat ik geen onsluiting had.. Ik had al een afspraak voor 16 november staan voor bij de gyn.. En toen werd het woensdag en me vliezen waren spontaan gebroken !! Dus je weet het echt nooit het kan opeens komen ik had de hoop ook een soort van opgegeven hihi dus zeg nooit nooit en hoe moeilijk het ook is lekker afwachten voor je het weet ben je bevallen xx ziana
 
Bedenk: over maximaal 14 dagen heb jij ook je kleine hummel in je armen. Aftellen maar! Morgen nog 13! Succes, ik weet hoe lang wachten is. Maar als het je eerste is mag je zeker verwachten 8 tot 10 dagen overtijd te gaan. Calculeer het erbij in!

Even geduld nog!
 
@ bloempje27 Het is niet onze eerste ;-) en met onze dochter maar drie dagen overtijd gegaan.
Natuurlijk weet ik ook wel dat ze er binnen twee weken komt, maar dat neemt niet weg dat ik het maar allemaal makkelijk kan accepteren!

Ik heb net een maand geleden mijn moeder verloren, dat verdriet kan ik niet verwerken zolang ik haar op de meest belangrijke moment van mijn leven moet missen....
 
En hoe was het bij de verloskundige? Heeft ze je gestript? Voel je nu al wat? Ik word morgen gestript met 40wk6dgn ben benieuwd. Suc6
 
Terug
Bovenaan