nog steeds niks (te vroeg getest?)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou, dag 38 en 3 dagen overtijd....en nog steeds is er niks dat er op wijst dat ik ongesteld ga worden.
Zou dan toch m'n gevoel van een paar dagen geleden kloppen? Dat ik zwanger ben.... maar gister te vroeg getest heb?
Durf inmiddels weer een beetje hoop te hebben. Gister had ik echt zoiets: test negatief, ik zal vanavond wel ongi worden. Maar nog niet dus.

Ga waarschijnlijk vandaag nog wel een test halen en dan op maandag op z'n vroegst weer testen. Hopen dat ik dan toch zwanger blijk te zijn!!!!

Groetjes,
Marije

Hoi marije

O wat spannends allemaal
Ik zal voor je  hoor.

groetje schorpioen27

Ik duim uiteraard mee!!!

Volgende week beginnen bij mij ook weer die laaaaaaaaaaaaaaange daaaaaaaaaaaaaaaagen wachten!

Groetjes,

SUUS

Oooooh spannend
ik duim echt voor je

Je kan misschien wel al de tampon test doen
alhoewel je er natuurlijk niet aan moet denken

tampontest is een tampon inbrengen en dan kijken al je al
wat bloed ziet

groetjes natasja

Hoi Marije,

Wat spannend !!!
Ik zal ook voor je duimen en
hopelijk heb je te vroeg getest !!!
En onthoudt geen bloed = goed !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi,
Het kan best dat je toch nog zwanger bent ik hoop het voor je. Ik kreeg pas na drie weken een positieve test. Toen ik nog maar 1 dag over tijd was had ik ook een test gedaan die was negatief dus dacht ik ook dat ik ongi zou worden had toen zelfs buikpijn en helemaal het gevoel dat ik ongi zou worden, maar dat gebeurde maar niet. vanaf toen elke week getest en pas toen ik 3 weken overtijd was was hij positief, dit kon ik natuurlijk niet helemaal geloven dus heb ik een week later weer een test gedan nu een echt predictor, deze was echt weer positief! Wel was ik net gestopt met de pil, maar ik hoop echt dat jij ook gewoon zwanger bent!
Groetjes Sis

Terug
Bovenaan