nog steeds niks,,,,, zucht

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

even een nieuwe topic
nog steeds niks te bekennen bij mij alleen een rommelde buik.
of dat nu goed of slecht is dat zullen we maar moeten afwachten.

ik kijk ontzettend uit naar woensdag as want dan ga ik testen (als het dan nog nodig is)
maar zenuwen spelen me wel parten, extra bezoekjes aan de wc e.d.
nou we zien wel
ik duim voor jullie allemaal zowel de nod-ers onderons als de klussers en tempers
groetjes mayo

carina en tessje ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat!!!!!!!!

Hoi Marjolein!

Het wordt een beetje zenuwslopend, he?! Ben je nu al over de dag van je langste cyclus heen eigenlijk? Dan wordt het nog spannender....

Tja, dat tempen. Ik weet het niet. Ik had de afgelopen dagen steeds 36.5/.6.4/36.6 en vanmorgen opeens 36.9, maar ik zit pas op dag 6 van mijn cyclus. Nu ben ik vanmorgen eerst wakker geworden van mijn vriend die ging werken, toen weer in slaap gevallen, toen wakker geworden van de hond die zat te piepen, daar eventjes naar geluisterd en toen pas getempd. Misschien dat ik door het uitslapen al een hogere temperatuur had ofzo. Ik heb geen flauw idee. We wachten maar gewoon af!

Jij heel veel succes met het niet testen, he?! Ik zou het echt knap vinden als je het tot woensdag gaat volhouden....

Trouwens, heb je Idols gekeken? Ik ben zo jaloers op Raffaëla! Gewoon door het vergeten van anticonceptie zwanger worden! En wij maar ploeteren hier!!!!

Kuzz, Tessje.

He Tessje en Marjo.

HIer ook nog steeds alles rustig. MIjn temp was vanochtend weer iets lager. Maar nog geen rode duiveltjes. Vandaag is mijn NOD.

Maar bij jou ( Marjo) dus ook nog niets. Oh dat testen,l ik kan eigenlijk niet wachten. Heb jij al een test in huis eigenlijk of heb je hem uit zelf bescherming nog niet gekocht. Aangezien ik een positieve test cadeau wil doen aan mijn man voor zijn verjaardag ( die dag jarig) heb ik alles al klaar liggen: de test, een horloge doosje, inpakpapier en de videocamera, want zijn reactie wil ik natuurlijk opnemen. Nu maar hopen dt het ook echt zover gaat komen.

Nou ja jij ook heel veel sterkte met afwachten.

En Tessje als je pas op dag 6 zit weet ik ook niet hoe het kan dat je temp stijgt, lijkt me wat vroeg voor een eisprong. Nee kan er geen zinnig antwoord op geven. Gewoon veel klussen en maar weer eens afwachten.

Carina

hoi tessje en carina

ah ik heb de kleurtjes gevonden!
maarre vandaag is al dag 32. ik voel echt mijn buik wel (had vanochtend echt krampen maar er komt niks) ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat ik wel ongi zal worden.
ik wacht maar af, alhoewel ik steeds zenuwachtiger ben.... ik heb gewoon geen test gekocht, kan ik ook niet testen.... ik blijf stiekem hopen.

bij jou ook nog niks te bekennen carina???? oh ik hoop het voor je!!! zou echt tof zijn zo een verjaardagscadeautje voor je man ( de mijne is pas in augustus jarig haha dan heeft ie het denk ik wel door als ik niks vertel) hahahahaha

nou die rafaella dat is wat zeg, inderdaad tess en wij maar ploeteren. ik dacht echt toen ik de pil nog slikte dat het zo gepiept was dat zwanger worden maar dat blijkt nu wel anders te zijn. he dat tempen is ook wat tess.
tje ik heb dat nog niet gedaan dus ik weet er zowiezo niks vanaf dus daar kan ik je ook niet mee helpen.

nou meiden ik laat zo snel mogelijk iets weten, jullie ook he!!!!!!! ik vind het echt fijn dat ik even met jullie kan kletsen!!!!

groetjes marjolein

He meiden,

Hihi wat moest ik lachen bij het stukje van jou Marjolein, als je man in augustus jarig is en je zou nu zwanger zijn ja dan heeft hij het zeker wel door!!

Gezellig wel die kleurtjes!

Zelf ben ik wel ook begonnen met tempen deze maand, maar volgens mij is mijn thermometer niet echt betrouwbaar. Ik wilde eigenlijk geen thermometer in mijn achterste stoppen elke ochtend en ik had hier gelezen dat een oorthermometer ook zou kunnen. DUs die gebruik ik nu, maar soms kan er binnen vijf minuten wel 0,4 graden verschil zijn en dat is wel veel toch???

Mayo bij jou ook nog rustig dus, hier ook nog!! Ik voel mijn buik dus ook, alsof ik ongi moet gaan worden. Behalve veel plassen zijn eigenlijk alle andere kenmerken wel weer een beetje verdwenen. Oh wat spannend is het toch elke keer!!!

Sterkte met afwachten
Liefs Carina

heej carina

misschien is zo een oortherometer toch niet zo betrouwbaar maar ja ik kan me voorstellen dat je het niks vindt met een gewone thermometer!!! likkt me ook niks om de dag mee te beginnen.

nou ik ben wel erg ongedurig vandaag moet nog het een en ander doen aan werk en poetsen maar kan me er niet toe zetten.
ook ik heb wat ongipijn maar er is niks te bekennen
oh oh ik vind het zo spannend,

laat wel iets weten he!!!!!! ik duim   voor ons!!!!
groetjes marjolein

Heej meiden,

Het wordt wel steeds spannender bij jullie zeg! Ik word er ook gewoon zenuwachtig van!!! hahahahahahaha

Nog twee en een halve dag wachten, he?! Ik moet wel lachen om jou, Carina, ik zie al een tafel voor me met pakpapier/horlogedoosje/test liggen en jou met je videocamera staan als je man het pakje openmaakt. Volgens mij lach je je daar rot om over een paar jaar!!! Nu maar hopen dat het deze ronde raak is, het zou natuurlijk een supergaaf cadeau zijn!

Nou, ik duim vrolijk verder voor jullie!

Groetjes, Tessje.

ps. Ik heb me voorgenomen om te tempen tot ik zie dat ik een eisprong heb en dan kap ik ermee. Het is idd niet leuk om de dag zo te beginnen, maar ja, nu ik eenmaal begonnen ben vind ik het zonde om te kappen...is alles voor niets geweest...

hee tess
 nou hopen dan dat je eisprong snel komt. ik word idd ook zenuwachtig van mezelf.
ik ga toch maar morgenochtend testen hebben we besloten.... tja woensdagochtend of dinsdagochtend scheelt niet veel maar voor mijn gevoel een hele hoop.
nou blijf maar duimen, ik laat het wel wetn!
groetjes marjolein

Terug
Bovenaan